Gå til innhold

Symptomjakten er i gang!

Anbefalte innlegg

Hehe! Jeg har ikke mange dagene igjen før ikm og hele pp har jeg klart å holde hodet ganske kaldt i forhold til symptomer og ventingen, men de siste to dagen ahr spenningen bare vokst og vokst. Jeg har ikke fått såå mange symptomer som ikke kan forklare noe annet, men det er spesielt én ting som skiller seg ut. Vanligvis pleier jeg å få noe hovne pupper en gang etter eggløsning og ikm, men denne gangen har de blitt mye mer hovne enn vanlig og den ene har vokst mer enn den andre. De er i utgangspunktet i forskjellig størrelse, men nå er det større forkjell på dem enn vanlig. 

Jeg vet at det er bare en test som sikkert kan si om jeg er gravid eller ikke, men siden  jeg og gubben har gjort avtale om at han skal kjøpe testen hvis jeg går over ikm, så har jeg bare håpet og spenningen å bry meg med i to dager til. 

Ville bare høre om det er noen andre som har hatt det slik med brystene som jeg forklarer over, og om du var garvid da, og hvis ikke, om du får det slik hver måned? 

Dette er såå spennende, det er en helt annen følelse denne pp enn det var de forrige pp. Er liksom allerede glad denne pp, forrige pp var jeg nesten på gråten fordi jeg var så frustret og forvirret over hva kroppen prøvde å fortelle meg (forsinket mens med seks dager og masse symptomer). 

:D :D :D :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146399-symptomjakten-er-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende =) Og så lurt at dere har lagd avtale om å ikke teste før etter ikm, det gjør jo bare alt enda mer spennende =)  Lykke til !

Tusen takk :) ja, det var ganske lurt, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente. Typen mener at jeg skaper meg litt, men jeg har ikke så mye jobb om dagen så jeg bruker ikke tiden min til ting som får meg på andre tanker ;) Har du hatt noen liknende symptomer med brystene som jeg skrev over?

Hadde lignende symptomer da jeg var gravid. Brystene ble raskere og mer hovne enn ved vanlig mens. De sluttet heller ikke å gjøre vondt som de vanlighvis gjør noen dager før mens. Og de var vonde fra ca 3-4 dager etter EL!

Anonymous poster hash: bccec...a99

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...