Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 9 dager til termin... er 39+0 i dag. Hadde maserier i 7 timer igår, som kom med 4 minutters mellomrom.. men ingen som tok seg opp i styrke eller noe. I dag har slimproppen tydeligvis gått... tjukt slim og lyserosa på papiret. Har mensenmurringer og er kvalm, så er spent. :) Noe kan skje, eller det kan gå flere dager. Jeg er sliten etter igår, og kjenner at det er greit om det ikke skjer akkurat i dag :P Skal til jordmor kl 14 for å sjekke tilstanden ;) baby er litt roligere i magen i dag enn han pleier, og husker at de to andre også var det rett før fødsel. Er spent! Ønsker dere andre lykke til, og gleder meg til å høre hvordan det går :)

Annonse

Spennande ja :)

Eg hadde ein cm hos legen,som strippa til 3. Vondt!han ville tatt vatnet og viss ikkje det var for at me ikkje hadde barnevakt heilt klar.

Han sa det var 40 prosent sjanse at det starta no.no ligg eg i senga og prøver å kvila,håpar ikkje eg går slik enno om ei veke. . .

Spennande ja :)

Eg hadde ein cm hos legen,som strippa til 3. Vondt!han ville tatt vatnet og viss ikkje det var for at me ikkje hadde barnevakt heilt klar.

Han sa det var 40 prosent sjanse at det starta no.no ligg eg i senga og prøver å kvila,håpar ikkje eg går slik enno om ei veke. . .

Så spennende!! Jeg skal til jordmor i morgen - føler at jeg tusler rundt med åpning nå og det hagler med kynnere.. Det gjør meg litt stressa for ved forrige fødsel fikk jeg ikke rier før jeg allerede hadde 10 cm åpning... Da varte de i 15-20 min før snuppa var ute... Denne gangen har jeg minst 30 min til sykehuset -

Lykke til!!

Annonse

Dere som blir sjekka før tida er det fordi dere spør om det selv? Har aldri blitt spurt om det med de to andre og ble ikke tilbud noe igår heller da jeg var i uke 40.. Termin imorgen ny time neste tirsdag.. Evt overtidskontroll for første gang tirsdag etter det igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...