Gå til innhold

Roligere baby i uke 28?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 33 nå men har enda perioder der snuppa er roligere enn andre perioder. Har tatt det opp med JM, for dette begynte rundt uke 28 - og JM sier det er vanlig at bevegelsene kan bli litt "seigere" i og med at plassen blir mindre, samt at de snur seg såpass mye rundt og kan hende babyen din ligger med sin mage inn mot din mage - om du skjønner. Da blir begevelsene ikke så tydelige siden sparkene går "innover" og ikke ut mot magen din. Slik forklaring fikk jeg av JM hvertfall da hun fant ut at ryggen hennes lå ut mot min mageutside...

Eh, skjønte du dette? (verdens dårligste til å forklare....ikke rart jeg hoppet av lærerstudiet ;))

Takk for fin forklaring! Jeg skjønte det :) beroliget meg også.. Babyen har fått "tregere" bevegelser den siste tiden synes jeg.. Er nok som du sier :)

Anonymous poster hash: 88a26...d52

Fint du skjønte det. Altså når babyen ligger med sin mage inn mot din mage (som jeg skriver), så mener jeg jo inn mot innvoller liksom ;)hehe...men du har jo allerede skjønt, det,så da skal jeg ikke utbrodere mer (det blir bare vås uansett). Godt du ble beroliget, det er altså helt normalt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...