Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...sier lille meg grønn av misunnelse. Synes det popper opp med uventede høygravide mager overalt. Kollegaer, venner, bekjente rundt omkring. Til og med nabo dama har visst nå fått en stor rund gravidmage( håper fortsatt på at hun bare er blitt litt kraftig...hehe)

Jeg vil jeg også...suuuuuutre!!!

Dagens lille(muligens store) sukk fra meg.

;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146254-alle-er-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! :( føler "alle" blir gravide:) det ordner seg alltid for snille jenter vet du, vi blir nok gravide en vakker dag vi også:) bare synd det skal ta så lang tid! Skulle forresten ønske jeg hadde fått utdelt en større porsjon tålmodighet, det hadde sikkert hjulpet litt:)

Sånn er det her også..

Samtlige venniner er gravide og flere i familien vår som har møtt hverandre for kort tid siden venter plutselig barn.

Det er selvsagt kjempesårt.

Jeg er glad på deres vegne, men jeg må innrømme at hver gang vi har vært sammen med dem så gråter jeg når de har reist.

Ikke fordi jeg ikke unner dem å få barn eller være gravide, men fordi jeg ønsker det så sterkt for oss også.

Annonse

Godt å høre at det er flere som snufser og synes litt synd på seg selv:)

Alle magene er nok godt synlige nå som det er mindre klær. Det er pussig hvordan de liksom bare dukker opp om dagen. Mulig det er jeg som legger litt ekstra merke til det akkurat nå også.

• 3 uker senere...

Jeg sitter også å ser alle babymagene og barnevognene over alt... Sukk... Probelemet mitt er at samboeren ikke er klar for baby enda, han vil vente i 2-3 år til, mens jeg har vært verpesyk i 4-5 år allerede... Vet ikke hva jeg skal gjøre... vil ikke lure han heller, med å "glemme" p-pillen..

Anonymous poster hash: 3d3f2...d31

Ja man legger fort merke til alle disse gravidmagene når man prøver selv! Jeg syntes det var ekstra sårt da vi mistet nå i juni, vi måtte jo x antall ganger innom Kvinneklinikken og der vagget det mange gravide, samt søte små bebiser i gangene :-( men mannen min og jeg så bare på hverandre og sa at snart er det vår tur også ;-)

Selv om det er sårt for oss så kan det godt være at mange av de gravide vi ser rundt om kring også har ventet lenge på å bli gravide og har vært i samme situasjon, men jeg forstår absolutt at det ekstra sårt når man er prøvere!

Anonymous poster hash: 93da7...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...