Gå til innhold

er hjem-is bilen lagt ned i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett eller hørt den på en stund og hjemmesiden ser ut til å være lagt ned.... Noen som vet? Jeg som hadde gledet meg til å hamstre inn is for sommeren :-/

Anonymous poster hash: 8004c...ed5

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det virker slik. Men Den Norske Isbilen kjører i Oslo enda da. 😊👍

Skrevet

Hjem-is er solgt til Norges is eller hva det heter.

Anonymous poster hash: e790f...c87

Skrevet

Å Gud, det hadde vært deilig. Dø isbilen, dø!

Anonymous poster hash: 3de8b...b2f

Skrevet

Hjem-Is kjører fortsatt forbi her, men på dagtid, på et tidspunkt vi aldri er hjemme ... Så den i langhelgen da vi hadde fri.

Den norske isbilen har jeg aldri sett.

Anonymous poster hash: 7e962...9e4

Skrevet

Takk for svar :) Den var innom her for 2-3 uker siden, men har ikke sett den etter det så da håååper jeg den kommer innom igjen. Den norske isbilen har grusomt vond is.. haha for et problem ;-)

Anonymous poster hash: 8004c...ed5

Annonse

Skrevet

Den Norske Isbilen har kjøpt opp Hjem-is, var iallefall det sjåføren her sa. Derfor er is-sortimentet endret.

Anonymous poster hash: 24008...605
Skrevet

Bilene fra Hjem-is kjører rundt ennå, men med norsk is. Ble skikkelig skuffa siden jeg er stor fan av den danske isen. Heldigvis får jeg kjøpt den i Sverige.

Skrevet

Det er bare å ringe til dem så kommer de og leverer is på døra, du trenger ikke løpe etter bjella rundt hele byggefeltet ;)

Ringer du så kommer de å ringer på døra når de har rundene sine, du kan velge litt når de skal komme til og med. Men de har vel ikke samme isen lenger etter at de byttet eiere?

Anonymous poster hash: aafc6...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...