Gå til innhold

38+6 og rier etter samleie

Anbefalte innlegg

jeg har hatt samleie med min kjære mann, og etterpå har jeg fått det jeg tror er rier? det kommer med 5-10 min mellomrom og varer i 30-40 sek kanskje..

stresser ikke med noe, men er det noe jeg bør bekymre meg for? skal jeg ta kontakt med kk eller noe, eller bare avvente og se hva som skjer? det er jo vondt, men det er ikke sykt vondt. ikke enda, i allefall. kan fødselen starte allerede nå.. med samleie?

Anonymous poster hash: 227ab...4dd
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146208-386-og-rier-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med varighet på 30-40 sek og mellomrom på 5-10 min vil jeg nok tro at det er starten på noe :) Dro selv inn på sykehuset med 40-60 sek rier og mellomrom på 3-5 min, og hadde da 4 cm. Kanskje er allerede fødselen din godt i gang, eller tilogmed over nå?? Spent :)! Lykke til, uansett fødsel eller ny tilværelse.

Anonymous poster hash: 98f35...3d2

Jeg får alltid "rier" etter sex. Sist gikk jeg å vandra i stua i flere timer med tak som kom regelmessig. Men plutselig...etter 4 timer sluttet det:/ Men skal sies at ved min forrige graviditet gikk vannet rett etterpå, så jeg har tro på at det kan fungere hvis kropp og baby er klar for det:)

Riene mine stoppet opp etter seks-sju timer, og da var jeg rimelig utslitt. Var tjukt slim og rosafarge i trusa i dag tidlig, så regner med det er slimproppen som er gått. Jordmor sjekka meg og konstaterte at hodet var festet og kommet langt ned, men at skjedegangen fortsatt var umoden, til tross for 2-3 cm åpning. Trøster meg likevel med at det vil si at det bare er 7 cm som skal åpne seg til fødsel da :P har murring i ryggen som kommer hvert 15-20 minutt nå og gir seg etter 30 sek. Tror muligens at det kan være noe som skjer, men at det vil ta tid.. noe jeg egentlig er helt komfortabel med :)

Anonymous poster hash: 227ab...4dd

Hadde det vært meg hadde det definitivt vært starten på no!! Sex har satt igang eller forsterket rier 5 av 6 ganger ;) Og de gangene jeg har tydelig sett slimproppen har riene kommet og jeg har født innen et døgn 😉👍 Så spennende da!! Skulle gjerne vært der selv, selv om ingenting er klart...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...