Gå til innhold

Noen som har erfaring med trillekofferter fra europris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de har noen til 50% denne uka. Lurer litt på om det er grei kvalitet?

Skrevet

Hmm..mannen hadde det en gang. Den gikk i oppløsning på første turen...

Anonymous poster hash: e7d0f...c55

Skrevet

Å kjipt :( Bare dritt da..

Skrevet

Vet ikke, men jeg kjøpte en billig på Obs. Den har vært med meg verden rundt i 6 år! Kanskje prøve der i stedet?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har 2 stk fra europris. De har vært på mange turer, og mamma er så fornøyd med den ene at hun har lånt den med seg på tur maaaange ganger. Vi bruker de alltid, uansett om vi skal ut og fly eller hva det er. Hadde min senest i helga. Like fin :)

Skrevet

Kikket på Obs og jeg betaler ikke 800 kr for en ny når den vi har bare er litt klumset men virker :)

Lokket bare litt med tilbudet til europris :P

Skrevet

Jeg har handlet trillekoffert på Biltema. Fungerer helt fantastisk og vi har reist masse med den. Det er den grå i hardplast. :) Koster ikke så mye heller.

Skrevet

Har en fra europris, og den har vært med på mange flyturer. Nå gikk håndtaket i stykker sist tur, men den har virkelig vært verdt sine 200 kr.

Ta en tur og kikk på koffertene, og vurder kvaliteten.

Skrevet

Ja jeg tror jeg tar en tur og kikker litt :)

Takk for svar :D

Skrevet

Vi har to stykker fra europris, forskjellig størrelse. Har hatt dem i nærmere 4-5 år, eller noe rundt der. Den minste er på minst 6 turer per år, og den største er med på minst 2 per år. Har aldri hatt noe problemer med noen av dem. 

Anonymous poster hash: 3c203...cc6
Skrevet

Jeg har en stor trillekoffert fra europris, den myke typen. Har aldri hatt noe problemer med den, det eneste er at den er litt tung kanskje. Men verdt prisen syns jeg :-)

Anonymous poster hash: ff4c8...e8f

Skrevet

Vi kjøpte en halvstor der for noen år siden.. sånn du kan utvide ved dra i en glidelås.. funker kjempebra og har brukt den mye..

Skrevet

Jeg har koffert fra Europris, har brukt den på mange turer. Like fin enda. :-)

Anonymous poster hash: ce926...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...