Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Er det noen her som har erfaring med klarsynte? Hva var din opplevelse ? Hadde rett eller tok de feil ? Anonymous poster hash: d511e...704
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Tok feil. Sa hun ikke så noen barn på meg. Har en sønn i dag:-) Anonymous poster hash: c37dd...1d9
klishe89 Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Helt feil. Spådde graviditet og fødsel innen januar. Ikke gravid og et evt. neste forsøk blir ikke før september.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Helt feil. Spådde graviditet og fødsel innen januar. Ikke gravid og et evt. neste forsøk blir ikke før september. Vil du røpe hvem du brukte? Jeg har prøvd 2 . En Sissel Rohde fra Mjøndalen og Malu fra Bergen tror jeg det var . Anonymous poster hash: d511e...704
klishe89 Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Jeg skulle gjerne fortalt det hvis jeg husket det :-P
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Helt feil. Spådde graviditet og fødsel innen januar. Ikke gravid og et evt. neste forsøk blir ikke før september. Husker du hvem som spådde deg? Noen med erfaringer med denne Malu? Anonymous poster hash: d511e...704
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Var faktisk ei som spådde meg for mange år siden (før jeg ble mor) som sa jeg kom til å få mange barn, men at ikke alle kom til å være mine biologiske. Nå har jeg et barn, et stebarn, et bonusbarn (mannens stebarn fra før) og en reke i magen ved hjelp av donor. Så hun var iallefall spot on. Skal sies at hun gjorde det privat og gratis da. Har litt blanda følelser for de som driver kommersielt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Jeg hadde en reading med en av Engleskolens elever på alternativmessa i fjor. Hun så at jeg hadde problemer med å bli gravid, knute på tråden kalte hun det, (fjernet eggleder) men tilslutt så fikk hun grysninger. Da så hun meg med to små barn i en blomstereng, takknemlig og lykkelig. Jeg ble gravid med ivf et par måneder etter og venter tvillinger. Anonymous poster hash: ea410...417
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Jeg var hos en som spådde tarot for fem år siden, hun sa hun ikke så noen barn i livet mitt, ihvrf ikke de neste to årene. Har ingen barn enda, så hun fikk nå rett hun. Gikk bare for tull siden jeg ikke tror no på sånt, men ble litt overrasket over at hun bare sa en så kjip ting uten at jeg spurte. Må si jeg har tenkt litt på det i ettertid selvom jeg i utgangspunktet ikke tror på no slikt, så man bør tenke seg nøye om før man går, de kan plutselig si ting man ikke vil høre. Anonymous poster hash: cf48d...4cb
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704 Dette var i februar. Jeg fortalte henne at vi hadde sendt henvisning for prøverør og at vi venta ja. Gav henne egentlig ganske mye info. Det eneste jeg ville vite var når jeg ble gravid, så så ingen grunn til å ikke hjelpe henne med mest mulig informasjon for å gi meg rett svar....... Men i grunn har jeg blitt mye lurt av spåkoner. Skjønner ikke at jeg går på denne dritten gang på gang. Kan jeg råde deg til å spare de pengene? Treffer de så er det nok tilfeldig... Har brent av over 50.000 på slikt og de fikk aldri rett. Lovet meg graviditet hver måned i 4 år..... Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed
klishe89 Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Hvor mye betaler dere for slikt? Jeg ble spådd gratis :-P
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704 Dette var i februar. Jeg fortalte henne at vi hadde sendt henvisning for prøverør og at vi venta ja. Gav henne egentlig ganske mye info. Det eneste jeg ville vite var når jeg ble gravid, så så ingen grunn til å ikke hjelpe henne med mest mulig informasjon for å gi meg rett svar....... Men i grunn har jeg blitt mye lurt av spåkoner. Skjønner ikke at jeg går på denne dritten gang på gang. Kan jeg råde deg til å spare de pengene? Treffer de så er det nok tilfeldig... Har brent av over 50.000 på slikt og de fikk aldri rett. Lovet meg graviditet hver måned i 4 år..... Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Takk for svar Jeg har allerede prøvd . Betalte 300kr for mailspådom . Ga henne litt for mye info . Hun fikk bla annet vite at vi er midt i prøverørprossess, med liten sjans og at det er siste forsøk ! Det virket som hun har oversett det for svaret var : at om dere skal i gang med forsøk de neste mnd går det ikke ! Hun burde jo visst at det er nå vi er i gang . I tillegg skrev hun at hun så vi ventet på barn neste høst , og at det var juridisk og at det så ut som vi skal adoptere ! Dette er jo helt på viddene. Adopsjon er utelukket av mange grunner. Følte hun ante hva hun snakket om .. Da jeg påpekte dette for henne svarte hun at hun prøvde forsiktig å si at vi ikke ville lykkes men at hun så jeg misforsto ! Synes det var merkelig . Snakket med en annen også , hun sa det kom til å gå bra:) Uansett kommer jeg ikke til å bruke mer penger på dette. Oppfattet det som kun gjetning . Anonymous poster hash: d511e...704
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704 Dette var i februar. Jeg fortalte henne at vi hadde sendt henvisning for prøverør og at vi venta ja. Gav henne egentlig ganske mye info. Det eneste jeg ville vite var når jeg ble gravid, så så ingen grunn til å ikke hjelpe henne med mest mulig informasjon for å gi meg rett svar....... Men i grunn har jeg blitt mye lurt av spåkoner. Skjønner ikke at jeg går på denne dritten gang på gang. Kan jeg råde deg til å spare de pengene? Treffer de så er det nok tilfeldig... Har brent av over 50.000 på slikt og de fikk aldri rett. Lovet meg graviditet hver måned i 4 år..... Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Takk for svar Jeg har allerede prøvd . Betalte 300kr for mailspådom . Ga henne litt for mye info . Hun fikk bla annet vite at vi er midt i prøverørprossess, med liten sjans og at det er siste forsøk ! Det virket som hun har oversett det for svaret var : at om dere skal i gang med forsøk de neste mnd går det ikke ! Hun burde jo visst at det er nå vi er i gang . I tillegg skrev hun at hun så vi ventet på barn neste høst , og at det var juridisk og at det så ut som vi skal adoptere ! Dette er jo helt på viddene. Adopsjon er utelukket av mange grunner. Følte hun ante hva hun snakket om .. Da jeg påpekte dette for henne svarte hun at hun prøvde forsiktig å si at vi ikke ville lykkes men at hun så jeg misforsto ! Synes det var merkelig . Snakket med en annen også , hun sa det kom til å gå bra:) Uansett kommer jeg ikke til å bruke mer penger på dette. Oppfattet det som kun gjetning . Anonymous poster hash: d511e...704 Herregud for et utrolig frekt og negativt svar.. Hun høres merkelig ut!! Aldri hørt en spådame si sånn. De gir lissom alltid håp. De må vel det for at vi skal ta kontakt igjen når tidsfristen de gav går ut gang på gang 😠 Kan ikke vi oppdatere hverandre her så ser vi om hun får rett på noen av oss??? Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704 Dette var i februar. Jeg fortalte henne at vi hadde sendt henvisning for prøverør og at vi venta ja. Gav henne egentlig ganske mye info. Det eneste jeg ville vite var når jeg ble gravid, så så ingen grunn til å ikke hjelpe henne med mest mulig informasjon for å gi meg rett svar....... Men i grunn har jeg blitt mye lurt av spåkoner. Skjønner ikke at jeg går på denne dritten gang på gang. Kan jeg råde deg til å spare de pengene? Treffer de så er det nok tilfeldig... Har brent av over 50.000 på slikt og de fikk aldri rett. Lovet meg graviditet hver måned i 4 år..... Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Takk for svar Jeg har allerede prøvd . Betalte 300kr for mailspådom . Ga henne litt for mye info . Hun fikk bla annet vite at vi er midt i prøverørprossess, med liten sjans og at det er siste forsøk ! Det virket som hun har oversett det for svaret var : at om dere skal i gang med forsøk de neste mnd går det ikke ! Hun burde jo visst at det er nå vi er i gang . I tillegg skrev hun at hun så vi ventet på barn neste høst , og at det var juridisk og at det så ut som vi skal adoptere ! Dette er jo helt på viddene. Adopsjon er utelukket av mange grunner. Følte hun ante hva hun snakket om .. Da jeg påpekte dette for henne svarte hun at hun prøvde forsiktig å si at vi ikke ville lykkes men at hun så jeg misforsto ! Synes det var merkelig . Snakket med en annen også , hun sa det kom til å gå bra:) Uansett kommer jeg ikke til å bruke mer penger på dette. Oppfattet det som kun gjetning . Anonymous poster hash: d511e...704 Herregud for et utrolig frekt og negativt svar.. Hun høres merkelig ut!! Aldri hørt en spådame si sånn. De gir lissom alltid håp. De må vel det for at vi skal ta kontakt igjen når tidsfristen de gav går ut gang på gang 😠 Kan ikke vi oppdatere hverandre her så ser vi om hun får rett på noen av oss??? Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Det kan vi godt Jeg synes det var veldig rart svar jeg også . Mulig hun kom frem til det ut i fra hva jeg skrev til henne . Jeg skrev ingenting om at vi har to fra før , at vi ikke er 20 lengre eller noe annet . Skrev også at sjansen for å lykkes med ivf er liten . Så da tenkte hun vel bare logisk da , at vi ikke blir gravide men om barneønske er sterkt nok setter vi i gang adopsjonsprossessen . Kunne jo vært sannsynlig om vi var unge og barnløse . Bare synd for henne at vi hverken er unge eller barnløse så den spådommen kan jeg si helt sikkert at var skivebom. Om vi ikke lykkes nå får vi se Anonymous poster hash: d511e...704
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704 Dette var i februar. Jeg fortalte henne at vi hadde sendt henvisning for prøverør og at vi venta ja. Gav henne egentlig ganske mye info. Det eneste jeg ville vite var når jeg ble gravid, så så ingen grunn til å ikke hjelpe henne med mest mulig informasjon for å gi meg rett svar....... Men i grunn har jeg blitt mye lurt av spåkoner. Skjønner ikke at jeg går på denne dritten gang på gang. Kan jeg råde deg til å spare de pengene? Treffer de så er det nok tilfeldig... Har brent av over 50.000 på slikt og de fikk aldri rett. Lovet meg graviditet hver måned i 4 år..... Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Takk for svar Jeg har allerede prøvd . Betalte 300kr for mailspådom . Ga henne litt for mye info . Hun fikk bla annet vite at vi er midt i prøverørprossess, med liten sjans og at det er siste forsøk ! Det virket som hun har oversett det for svaret var : at om dere skal i gang med forsøk de neste mnd går det ikke ! Hun burde jo visst at det er nå vi er i gang . I tillegg skrev hun at hun så vi ventet på barn neste høst , og at det var juridisk og at det så ut som vi skal adoptere ! Dette er jo helt på viddene. Adopsjon er utelukket av mange grunner. Følte hun ante hva hun snakket om .. Da jeg påpekte dette for henne svarte hun at hun prøvde forsiktig å si at vi ikke ville lykkes men at hun så jeg misforsto ! Synes det var merkelig . Snakket med en annen også , hun sa det kom til å gå bra:) Uansett kommer jeg ikke til å bruke mer penger på dette. Oppfattet det som kun gjetning . Anonymous poster hash: d511e...704 Herregud for et utrolig frekt og negativt svar.. Hun høres merkelig ut!! Aldri hørt en spådame si sånn. De gir lissom alltid håp. De må vel det for at vi skal ta kontakt igjen når tidsfristen de gav går ut gang på gang Kan ikke vi oppdatere hverandre her så ser vi om hun får rett på noen av oss??? Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Det kan vi godt Jeg synes det var veldig rart svar jeg også . Mulig hun kom frem til det ut i fra hva jeg skrev til henne . Jeg skrev ingenting om at vi har to fra før , at vi ikke er 20 lengre eller noe annet . Skrev også at sjansen for å lykkes med ivf er liten . Så da tenkte hun vel bare logisk da , at vi ikke blir gravide men om barneønske er sterkt nok setter vi i gang adopsjonsprossessen . Kunne jo vært sannsynlig om vi var unge og barnløse . Bare synd for henne at vi hverken er unge eller barnløse så den spådommen kan jeg si helt sikkert at var skivebom. Om vi ikke lykkes nå får vi se Anonymous poster hash: d511e...704 Det er et helt klart eksempel på at hun skrev logisk isteden for klarsynt. Syns du skal gi henne den tilbakemeldingen! Dessuten, hva slags adopsjonsprosess er det som tar et år Mista litt respekten for henne nå. Fint at denne siden kommer opp når folk søker på "erfaringer med MALU" Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Har snakket med Malu. Hun sa jeg skulle bli gravid nå i juli. Har vært gjennom prøverørsforsøk nå og skal teste i helgen, så vi får se om hun får rett og om hun bare bomma på måneden! Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Fortalte du at du skulle igjennom forsøk ? Hvor mye info ga du henne ? Anonymous poster hash: d511e...704 Dette var i februar. Jeg fortalte henne at vi hadde sendt henvisning for prøverør og at vi venta ja. Gav henne egentlig ganske mye info. Det eneste jeg ville vite var når jeg ble gravid, så så ingen grunn til å ikke hjelpe henne med mest mulig informasjon for å gi meg rett svar....... Men i grunn har jeg blitt mye lurt av spåkoner. Skjønner ikke at jeg går på denne dritten gang på gang. Kan jeg råde deg til å spare de pengene? Treffer de så er det nok tilfeldig... Har brent av over 50.000 på slikt og de fikk aldri rett. Lovet meg graviditet hver måned i 4 år..... Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Takk for svar Jeg har allerede prøvd . Betalte 300kr for mailspådom . Ga henne litt for mye info . Hun fikk bla annet vite at vi er midt i prøverørprossess, med liten sjans og at det er siste forsøk ! Det virket som hun har oversett det for svaret var : at om dere skal i gang med forsøk de neste mnd går det ikke ! Hun burde jo visst at det er nå vi er i gang . I tillegg skrev hun at hun så vi ventet på barn neste høst , og at det var juridisk og at det så ut som vi skal adoptere ! Dette er jo helt på viddene. Adopsjon er utelukket av mange grunner. Følte hun ante hva hun snakket om .. Da jeg påpekte dette for henne svarte hun at hun prøvde forsiktig å si at vi ikke ville lykkes men at hun så jeg misforsto ! Synes det var merkelig . Snakket med en annen også , hun sa det kom til å gå bra:) Uansett kommer jeg ikke til å bruke mer penger på dette. Oppfattet det som kun gjetning . Anonymous poster hash: d511e...704 Herregud for et utrolig frekt og negativt svar.. Hun høres merkelig ut!! Aldri hørt en spådame si sånn. De gir lissom alltid håp. De må vel det for at vi skal ta kontakt igjen når tidsfristen de gav går ut gang på gang Kan ikke vi oppdatere hverandre her så ser vi om hun får rett på noen av oss??? Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Det kan vi godt Jeg synes det var veldig rart svar jeg også . Mulig hun kom frem til det ut i fra hva jeg skrev til henne . Jeg skrev ingenting om at vi har to fra før , at vi ikke er 20 lengre eller noe annet . Skrev også at sjansen for å lykkes med ivf er liten . Så da tenkte hun vel bare logisk da , at vi ikke blir gravide men om barneønske er sterkt nok setter vi i gang adopsjonsprossessen . Kunne jo vært sannsynlig om vi var unge og barnløse . Bare synd for henne at vi hverken er unge eller barnløse så den spådommen kan jeg si helt sikkert at var skivebom. Om vi ikke lykkes nå får vi se Anonymous poster hash: d511e...704 Det er et helt klart eksempel på at hun skrev logisk isteden for klarsynt. Syns du skal gi henne den tilbakemeldingen! Dessuten, hva slags adopsjonsprosess er det som tar et år Mista litt respekten for henne nå. Fint at denne siden kommer opp når folk søker på "erfaringer med MALU" Anonymous poster hash: 0a5d7...2ed Jeg skrev en mail til henne om at dette bare var tull... At adopsjon er utelukket og at det ikke har vært i tankene våre i det hele tatt . Og at det kan være opp til 7 års ventetid på adopsjon så da er det veldig rart at vi skal vente på barn allerede neste år . Jeg skrev i mailen til henne at jeg selv hadde gitt henne info om at sjansene var små , så da var det egentlig ikke rart at hun hang seg på det.. Skrev at jeg burde stilt henne kontroll spm om hvor mange husdyr vi har men at noe sa meg at hun ikke hadde peiling . Haha hun har ikke svart på det ... Herregud så useriøst.. Og HJÆLP så dum jeg var som trodde at de virkelig kunne se i fremtiden ! Huff ! Anonymous poster hash: d511e...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå