Anonym bruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har fra før et barn (6 år) som jeg og pappan har delt omsorg for. Annenhver uke. Jeg bor alene i egen bolig, har fast jobb og har hatt et forhold til en mann gjennom et halvt års tid.Jeg har nå av ulike årsaker oppdaget at det ikke kan bli oss i fremtiden.. Og at jeg er gravid. 10 uker på vei. Før jeg fikk barnet jeg har prøvde vi i nesten 4 år! Jeg er 34. Nå lurer jeg på om jeg skal få dette barnet eller om jeg skal ta abort. Jeg vil og vil ikke begge deler. Hadde aller mest ønsket barn sammen med en jeg ønsker å dele livet med. Og jeg frykter også at det kan bli vanskelig å finne en ny partner når jeg har 2 barn med 2 forskjellige. Far til barnet støtter meg uansett hva jeg velger. I utgangspunktet ønsker jeg meg et barn til og et søsken til datteren min. Men er redd for å bli alene med omsorgen og for å starte på nytt når jeg har en så "rotete" tilværelse med to barnefedre på lasset... Er usikker, og jeg er redd den perfekte tilværelsen uteblir og at jeg kanskje ikke kan eller vil få mulighet til et barn senere. Noen som vil dele noen tanker? Hvordan vil det bli for datteren min å bli deltids storesøster? Vil hun oppleve det som masete og ønske mer tid hos far? Maaaange bekymringer! Anonymous poster hash: 2a8a2...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå