AllanW Skrevet 3. juni 2014 #1 Del Skrevet 3. juni 2014 Hei alle sammen , flott forum hvor man kan hjelpe hverandre med barneting. Vi var så "uheldige" å fødte 14 dager over termin og da ble vår lille Leo født 3 sept. 3 dager over fristen. Vi bor på Lambertseter i Oslo og søker dagmamma fra 1.August 2014. Jeg tviler vel på at vi får barnehageplass i år , derfor vil det sikkert vare 1 år ca. Nret mitt 46612549 , jeg heter Allan Wold. Jeg jobber som elektriker å starter kl 07.00 på jobb man-fre , hjemme igjen kl 15. Kjæresten min jobber i Sport1 og jobber 2-3 ganger i uken fra kl 13-20.30 og ett par ganger i uken fra kl 9 ca. Er det noe dere lurer på , så bare spør!! Jeg kommer til å være evig takknemmelig hvis vi finner en løsning Mvh Allan Wold Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146151-s%C3%B8ker-dagmamma-oslo-fra-august/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nannies i Oslo Skrevet 3. juni 2014 #2 Del Skrevet 3. juni 2014 Hei alle sammen , flott forum hvor man kan hjelpe hverandre med barneting. Vi var så "uheldige" å fødte 14 dager over termin og da ble vår lille Leo født 3 sept. 3 dager over fristen. Vi bor på Lambertseter i Oslo og søker dagmamma fra 1.August 2014. Jeg tviler vel på at vi får barnehageplass i år , derfor vil det sikkert vare 1 år ca. Nret mitt 46612549 , jeg heter Allan Wold. Jeg jobber som elektriker å starter kl 07.00 på jobb man-fre , hjemme igjen kl 15. Kjæresten min jobber i Sport1 og jobber 2-3 ganger i uken fra kl 13-20.30 og ett par ganger i uken fra kl 9 ca. Er det noe dere lurer på , så bare spør!! Jeg kommer til å være evig takknemmelig hvis vi finner en løsning Mvh Allan Wold "Nannies I Oslo" søker barn som trenger dagmamma/barnepass. Vi er tre damer som alle har lang erfaring med å passe små barn og vi kan vise til gode referanser. Hos oss vil barna bli tatt godt vare på. Vi aksepterer ikke mer enn 8 barn slik at vi kan gi dem den oppmerksomheten som de fortjener. Bare ta kontakt på telefon eller mail dersom detter høres interessant ut. Vennlig hilsen Gladys [email protected] /40055349 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146151-s%C3%B8ker-dagmamma-oslo-fra-august/#findComment-146416271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akosua Skrevet 30. juni 2014 #3 Del Skrevet 30. juni 2014 Hei! Jeg heter Francisca Foriwaa Kyereh. Jeg er ei 22 år gammel jente som opprinnelig er fra Ghana men som nå bor i Trondheim. Jeg er tilgjengelig som dagmamma og/eller barnepasser og kan passe både i hverdager, kvelder, helger og netter, alt etter behov. Jeg flyttet til norge å studere norsk språk og kultur for ett år på folkehøgskole sørlandet og slutt i mai 2014. Jeg forstår og snakke lett norsk og er flink i engelsk. Er snill og omtenksom, og veldig glad i barn. Jeg ønsker erfaring som dagmamma, og tar derfor ikke så mye for det. Har mye erfaring med småbarn i nær familie, er pålitelig og ønsker at både du og den lille skal føle dere trygge med å bruke meg. Jeg er ågso forberedt på å flytte og bo med familien din. Hvis du har interessant ta kontakt på mobil 45522405 eller e-post [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146151-s%C3%B8ker-dagmamma-oslo-fra-august/#findComment-146484109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariatherese1983 Skrevet 1. juli 2014 #4 Del Skrevet 1. juli 2014 Hei alle sammen , flott forum hvor man kan hjelpe hverandre med barneting. Vi var så "uheldige" å fødte 14 dager over termin og da ble vår lille Leo født 3 sept. 3 dager over fristen. Vi bor på Lambertseter i Oslo og søker dagmamma fra 1.August 2014. Jeg tviler vel på at vi får barnehageplass i år , derfor vil det sikkert vare 1 år ca. Nret mitt 46612549 , jeg heter Allan Wold. Jeg jobber som elektriker å starter kl 07.00 på jobb man-fre , hjemme igjen kl 15. Kjæresten min jobber i Sport1 og jobber 2-3 ganger i uken fra kl 13-20.30 og ett par ganger i uken fra kl 9 ca. Er det noe dere lurer på , så bare spør!! Jeg kommer til å være evig takknemmelig hvis vi finner en løsning Mvh Allan Wold hei:) jeg har ledig plass,bor på Ammerud i oslo og har jobbet flere år i barnehageså har erfaring.er 30 år og sosial og vennlig,glad i barn.telf 41067643 maria therese lindstrøm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144146151-s%C3%B8ker-dagmamma-oslo-fra-august/#findComment-146484445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå