Gå til innhold

Menn og hår under armene - hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du? Skal et ekte mannfolk ha hår under armene, eller skal det helst fjernes?

Anonymous poster hash: 4b166...103

Skrevet

Haha, den dagen gubben fjerner hår fra under armene (evt bryst, armer, bein osv) skal han pent få sørge for sine egne orgasmer til det er vokst helt ut igjen. 

Skrevet

Jeg mener at de bør fjerne det, for det blir som regel langt mer svettelukt når de har hår under armene. Elsker å ligge på armen, men ikke med nesa nedi svettelukt. Det er gjerne ikke lukt som kjennes ellers, bare når man kommer tett innpå.

Har aldri vært sammen med en mann som har fjernet hår under armene, men fikk til slutt overtalt én eks. Han slet med at det begynte å lukte svette av ham selv om han var nøye med hygienen ellers. Han hadde mye hår under armene. Etter at han begynte å fjerne hår der så forsvant også luktproblematikken.

Anonymous poster hash: 577eb...db0
Skrevet

Haha, den dagen gubben fjerner hår fra under armene (evt bryst, armer, bein osv) skal han pent få sørge for sine egne orgasmer til det er vokst helt ut igjen. 

Ha-ha... jeg er egentlig enig med deg i resten, men ikke når det gjelder hår under armene. Men det er individuelt, ikke alle som begynner å lukte svette.

Resten av mannekroppen kan få være som han vil  :)

Skrevet

Grøss... Den dagen mannen og jeg sloss om hvem som skal barbere seg først under armene er dagen jeg dør litt innvendig.

Skrevet

NOT. Gjerne fjerne kjønnshår også.

Anonymous poster hash: a4287...6e7
Skrevet

Skikkelige mannfolk skal ha hår på kroppen! (Pung-hårene kan forsåvidt fjernes, da jeg ikke er spesielt glad i hår i maten :P )

Anonymous poster hash: 81fb1...b8f

Skrevet

Min stusser hele sulamitten nedentil og under armene. Da er det litt men ikke så mye. Fint det!

Anonymous poster hash: b8673...1ff

Skrevet

Jeg skal ikke påstå at jeg synes at det er spesielt hot, men det er langt i fra not! Det er bare sånn det skal være. Glattbarberte menn er bare rart, litt ekkelt og ikke så rent lite feminint, og dermed et turn off for meg. 

Skrevet

Så lenge de ikke er dekket av hår på ryggen, kan de ha hår hvor de vil for meg.

Anonymous poster hash: b8992...905
Skrevet

En mann uten hår under armen, er som en kvinne med hår under armen!

Begge deler er like feil, for meg.

:)

Skrevet

Fjerne det

Anonymous poster hash: b1f7f...a3d
Skrevet

Ja til hår. På hele mannen. Jeg vil tross alt ha en mann og ikke en femikladd. La nå menn få være menn damer, den dagen jeg hadde bedt mannen barbere seg under armene tror jeg han hadde stusset på om jeg var blitt lesbisk.

Anonymous poster hash: 33303...0cd

Skrevet

NOT! Hår under armene skal fjernes. Grøsser av det jeg leser her, men det finnes kvinner som ikke barberer seg under armene. Kvalmt!!

Anonymous poster hash: d8afa...758

Skrevet

Menn skal ha hår under armene, på armene og på bena. Resten kan godt stusses/fjernes. En mann uten hår under armene ser bare feminint ut.

Anonymous poster hash: 3de4d...cdb

Skrevet

Anonym bruker, on 03 Jun 2014 - 00:08, said:

Jeg mener at de bør fjerne det, for det blir som regel langt mer svettelukt når de har hår under armene. Elsker å ligge på armen, men ikke med nesa nedi svettelukt. Det er gjerne ikke lukt som kjennes ellers, bare når man kommer tett innpå.

Har aldri vært sammen med en mann som har fjernet hår under armene, men fikk til slutt overtalt én eks. Han slet med at det begynte å lukte svette av ham selv om han var nøye med hygienen ellers. Han hadde mye hår under armene. Etter at han begynte å fjerne hår der så forsvant også luktproblematikken.

ALDRI opplevd. Hvis mannen din har normal hygiene, dvs. dusj hver dag, bør ikke svettelukt forekomme! Anonymous poster hash: cc5b9...dec
Skrevet

Syns ikke det ser spesielt pent eller overevettes tiltrekkende ut med lange hårtuster under armene på hverken kvinner eller menn, så for meg kan menn også gjerne fjerne det. Har aldri foreslått det for mannen, da, tviler på han er så interessert i det.

Anonymous poster hash: d3e65...30a
Skrevet

Anonym bruker, on 03 Jun 2014 - 00:08, said:

Har aldri vært sammen med en mann som har fjernet hår under armene, men fikk til slutt overtalt én eks. Han slet med at det begynte å lukte svette av ham selv om han var nøye med hygienen ellers. Han hadde mye hår under armene. Etter at han begynte å fjerne hår der så forsvant også luktproblematikken.Anonymous poster hash: 577eb...db0

ALDRI opplevd. Hvis mannen din har normal hygiene, dvs. dusj hver dag, bør ikke svettelukt forekomme! Anonymous poster hash: cc5b9...dec

Selv om de dusjer hver dag, flere ganger om dagen så VIL svetttelukt forekomme. Det er IKKE hygienisk å ha hår under armene, og at de skal barbere det er ikke feminint men hygienisk. Æsj til hver mann som har hår under armene.

PS. Er ikke Anonym som du siterte, forresten.

Anonymous poster hash: d8afa...758

Skrevet

Menn skal ha hår under armene etter min mening! Vil ikke ha en mann som er mer femi enn meg. Vil ha en manne-man jeg.

Har sett mannfolk som er helt glatt under armene og kan ikke si det er så sexy akkurat.

Anonymous poster hash: 8066c...1dc

Skrevet

Menn skal definitivt ha hår under armene. Hår på og under armer samt på bena er et must. Rygg, bryst og intime områder kan de gjøre hva de vil med for min del, men jeg synes det er sexy med veiviser.

Mannen min fjerner kun hår nedentil. Ja, også barberer han seg selvfølgelig i ansiktet.

Anonymous poster hash: 1f8bb...d31

Skrevet

Min kjære har hår de steder hvor det vokser (Inkludert på kassa og under armene), og kan ikke si at jeg har hatt noe problem med hans "renhold". Derimot synes jeg han er på sitt aller mest sexy når han har litt skjeggstubber og hele pakka. Men dette er jo smak og behag. Jeg har alltid vært svak for friluftsmenn og ikke partygutter, så jeg foretrekker at han e velstelt, men ikke strigla. :)

Og om man absolutt må gjøre noe, så går det alltids an å luke beddet, man trenger ikke rive opp alt med rota. ;)

Skrevet

En mellomting. Mannen min stusser/trimmer håret i armhulen. Så han har hår. Men er ikke så langt og stikker ikke ut.

Kommer ann på alder og hvor mye hår de har. Min eks i starten av 20årene hadde lite hår våde på brystet og under armene. Men mannen min nå som nærmer seg 40 har mye hår.

Anonymous poster hash: c5b59...688

Skrevet

NOT!!!! Syns det er mye mer hygienisk uten hår ja (også rundt kjønnsorganet.

Anonymous poster hash: 2a3a9...bff

Skrevet

Men skal selvsagt ikke fjerne hår under armene, det er jo direkte latterlig og feminint.

Det er forresten en grunn til at mennesker har hår der også: det er mer hygienisk, tro det eller ei.

Anonymous poster hash: f20e4...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...