Gå til innhold

Far nekter ungene å ha med ting hjem hit som de F.eks har fått i bursdagsgave

Anbefalte innlegg

Alle jeg kjenner som har 50/50 praktiserer at gaver/leker/ting barna får av mor/mors familie/venner, "bor" hos mor - og tilsvarende hos far. Dermed har de leker og ting å drive med på begge steder.

Men akkurat ipad følger ofte barna, uavhengig av hvem som har kjøpt den.

Jeg vet også om flere som har klær på begge steder, for å unngå å måtte pakke bagen hver eneste uke. Men ytterklær og sko går selvsagt mellom hjemmene. Ærlig talt...

Anonymous poster hash: 6f0b9...8d4

Fortsetter under...

Syns det er så rart at foreldre ikke kan samarbeide! Gaver til barna er barnas ting, og klær til barna er barnas klær! Jeg hadde gitt F i om ting jeg hadde kjøpt lå hos faren til barna så lenge de ser ordentlige og stelte ut, og i tillegg fikk lov til å ta det med seg tilbake om de ville! At ikke foreldrene gir penger til en pott og kjøper klær som er barna sine. Burde være mulig som en voksen mann eller dame og kunne be om å få med den penkjolen, den dressen, skoa med den fargen osv. på neste besøk uten problem! Er man ikke sammen får man samarbeide og passe på at barna har alt de trenger med seg til besøk og tilbake igjen. Planlegging folkens! Og om ting blir ødelagt, SO WHAT!? Her i huset skal mine barn få lov til å klatre i trær, falle ned og i tillegg få grønske på knærne uten at jeg dør! Ødelegger de ipaden, synd for de. Da må de ønske seg ny til passende anledning eller spare til ny. Kanskje de passer bedre på neste gang! Det er sånn de lærer.

Anonymous poster hash: 51e01...250

Felles pott kalles barnebidrag! Men når mor sender med for små og hullete klær, samt utslitte joggesko uansett vær. Ja, da må man kjøpe noen slik barna kan ha skikkelige klær på seg. Og nei, mora har ikke dårlig råd, barna går kun i merkeklær hos henne.

Forsøkte også å sende alle julegavene dit et år, men fikk aldri noen av de i retur etter åpning.

Samarbeid er en fin bil..

Anonymous poster hash: a4036...f8b

Du fikk ikke gavene i retur? Saa gavene var egentlig til deg?

Anonymous poster hash: 74075...f39

Hun hadde både sandaler og joggesko med seg så har ingenting med at hun ikke hadde egne sko. Han på Familievernkontoret mente at det var jeg som hadde rett her. Ting følger barna.

Anonymous poster hash: fb16b...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...