Gå til innhold

Mens vi venter - graviditetssymptomer før test dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg teller nå dagene til jeg kan teste om IVF forsøket var vellykket, og prøver å kjenne etter i hvert fiber av kroppen om det er noen symptomer. Hvilke erfaringer har dere og hvilke medisiner går/gikk dere på?

Jeg skal teste 7.juni og føler brystene er litt ømme, har humørsvinginger, og litt stikkninger i magen. (Kan også være TR, men tenker positivt)

Skrevet

På det positive forsøket med lillegutt var jeg uggen 5 dager før testdagen og fram til 12 uke. Kraftige murringer i en uke før testing.

Nå er jeg på akkurat samme stadiet(rugedag 9), men ikke så mye murringer, bittelitt hvis jeg kjenner kjempegodt etter kanskje:-S. Litt uggen men kan jo være medisinene. Vil ha murringer og stikk!!!

Skrevet

Jeg har hatt ømme pupper, murringer og humørsvingninger på alle forsøk. Eneste som skjedde siste gangen bar trøttheten. Måtte plutselig sove middagslur på dag ni, da ringte det en bjelle hos min mor, jeg tok ikke hintet selv :-P

Lykke til!

Skrevet

Medisiner ja. Jeg gikk på Synalera og puregon og så lutinus i 3 uker etter innsett med lillegutt.

Nå går jeg på Progynova og Lutinus.

Har forresten fått veldig mye murringer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...