Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Han holder heller kjeft istedet for å si hva som plager han, hvordan i all verden skal jeg greie å leve med han?.. Anonymous poster hash: 6f2a0...ad1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Har også en sånn en 6 år har vi vært sammen, og det har ikke forandret seg... Har pratet om det og han *vet* at han er sånn... Men det nytter ikke. Anonymous poster hash: c37a1...53f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg er en som er konfliktsky, og for meg handler det ikke om å ikke ville snakke om ting, men at det er bortimot umulig å gjøre det..! Det jeg ønsker mest i hele verden er noen som er flink til å ta opp ting, og pusher meg til å snakke om ting selv om jeg går i lås og blir helt stille. Dessverre har jeg levd nesten 10 år i et forhold med en som syns det er helt greit at ingenting blir tatt opp, og alle konflikter forsvinner av seg selv..! Jeg skjønner det kan være vanskelig å forholde seg til konfliktskyhet hvis du alltid får beskjed om at ingenting er i veien, men da nytter det lite å bli frustrert og oppgitt. Prøv heller å stille ja/nei-spørsmål, f.eks. Det hadde vært en drøm for meg, for det største problemet er at ordene setter seg fast, og det blir lettere å bare holde kjeft... Anonymous poster hash: 57d9f...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå