Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi prøver denne mnd også, men med litt mindre på "prøvinga", vi lar det bare gå normalt og ikke fokuserer så mye på baby-making atm.. Over et år nå siden vi startet å prøve. Så slapper egentlig av til vi kommer hjem(er på ferie i nord) og skal få lege time om celleprøver og utredning.

Men har ikm 25/6 om noen kan skrove meg opp^^

Lykke til alle denne mnd, håper dere får en liten spire nå!

Annonse

Får vel sette meg opp jeg også. Siste runde med aksjer lagt inn i dag. Har hatt 3 dager med positive el tester så blir jo helt forvirret, men nå ikveld var den endelig negativ! FF sier forventet ikm den 25, men det har jeg ikke trua på og den forandrer seg nok når jeg får registrert noen høye temper, så setter meg opp på den 27 for nå, så får vi se :)

Mandag 23:

Tirsdag 24:

Onsdag 25: Lillemyri (2pp etter SA), Aalesundfrøkna, Wiiga (2pp) 

Torsdag 26: Jenta30

Fredag 27: Loppen pp3, <bare mamma>

Lørdag 28: Praelia

Søndag 29:chloe30 (tror det blir denne dagen ) 

Testene mine ble lagt igjen hjemme så jeg kan ikke vite det sikkert om el er forbi. Men så ubehagelig det var når vi hadde sex sist, så er jeg rimelig sikker på at det er sluppet nå. Uansett så tror jeg at ikm er flyttet til lørdag. Men lar det stå allikevel. Håper vi har lagt inn nok akskjer denne gangen :)

Annonse

Drømte i natt at smertene jeg har hatt er livmorhalskreft, og at jeg måtte fjerne alt.

Nå vil jeg enda mer til legen for å henvises tiø utredning av meg og mannen. 1 år nå siden vi startet å prøve! :-(

Uff, så fæl drøm! Er nok bare du som uroer deg, og da kan man få sånne drømmer. Men er jo absolutt ikke koselig å drømme slikt, men blir bare enda mer stresset! Men det er nok ikke en sanndrøm, bare fantasien som tar overhånd :)

Mandag 23:

Tirsdag 24:

Onsdag 25: Lillemyri (2pp etter SA), Aalesundfrøkna, Wiiga (2pp) 

Torsdag 26: Jenta30

Fredag 27: Loppen pp3, <bare mamma> , Love my kidz

Lørdag 28: Praelia

Søndag 29:chloe30 (tror det blir denne dagen ) 

Drømte i natt at smertene jeg har hatt er livmorhalskreft, og at jeg måtte fjerne alt.

Nå vil jeg enda mer til legen for å henvises tiø utredning av meg og mannen. 1 år nå siden vi startet å prøve! :-(

Uff for en fæl drømm :/ Det er nok som lillemyri sier, at fantasien som har tatt overhånd. Men jeg skjønner godt at du vil komme deg utredning.

Her var nok el i går. Smertene har gitt seg og utfloden har endret seg. Satser på at det går veien nå :) Krysser fingrene for oss alle :)

Uff for en fæl drømm :/ Det er nok som lillemyri sier, at fantasien som har tatt overhånd. Men jeg skjønner godt at du vil komme deg utredning.

Her var nok el i går. Smertene har gitt seg og utfloden har endret seg. Satser på at det går veien nå :) Krysser fingrene for oss alle :)

Ja nå vil jeg bare finne ut av ting hva det er som gjør at jeg ikke kan bli gravid.

Men vi sto nu på godt nå når el skulle vært, selv om vi er på ferie hos foreldrene mine ^^ haha går det ikke denne mnd så skal vi til legen i juli.

Krysser fingrene for alle dere iallerfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...