Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

jeg er helt ny her inne, og venter spent på tanta på Lørdag. Men har nå de siste 3 dagene vært konstant sulten, magen føles "hul" ut på en måte. Uansett hva jeg spiser så blir jeg ikke mett?? Er det noen som har opplevd det samme?

Klem fra meg:)

Fortsetter under...

Ikm nærmer seg, men tror jo jeg misset denne mnd pga ikke samleie rundt el pga min uvi. Kjenner ikke noen symptomer og tror ikke jeg engang gidder å teste.

Meeeen... har tenkt og grublet en ukes tid nå. Har vært en uke borte fra mannen, og kjenner mye på at jeg faktisk ikke er så sikker på forholdet. Er usikker på om vi egentlig har en fremtid sammen. Derfor legger jeg det å bli gravid på is :(

Egentlig burde jeg ikke få flere barn av andre grunner også. Har en del problemer med helsen og trenger egentlig mer hvile enn jeg i dag får, pga at jeg i praksis er alene med sønnen vår siden mannen jobber så mye. Og når han er hjemme så sitter han bare i soffan. Er generelt en dårlig mann og far selv om han er snill og god. Dersom vi får ny unge vil fortsatt alt falle på meg. Sønnen vi allerede har, har forresten en autismediagnose og krever sitt. Har prøvd å få mannen til å skjerpe seg, men går ikke an å flytte fjell :o

Så....... ble lengre forklaring enn jeg mente her da, men jeg trekker meg altså ut fra prøving :D:(

Høres ut som du har tatt en riktig beslutning. Har selv en gutt med store utfordringer (men ikke store nok til diagnose; grenseland). Det er tøft for søsken, og uten en mann som stilte opp slik at barna får være med på sine ting hver for seg av og til hadde ikke dette fungert i det hele tatt. Ta vare på helsa og sønnen din. Når du er klar vil du finne deg en ny, super mann som stiller opp. Da kan du tenke på et barn til. Klem :)Anonymous poster hash: 89cae...102

Tusen takk for støtte og oppmuntring :) Ja hvem vet hvordan fremtiden blir, vil ikke tenke på det nå. Er 38 år så lite trolig at jeg evt rekker å finne ny mann å lage barn med ;) Orker jo ikke tanken på noen ny heller så :D

Så det blir min store sorg i livet tror jeg, at jeg ikke fikk flere enn en, men ser jo at det absolutt er best for han at jeg fortsatt kan konsentrere meg om ham. Tenkte å ordne avlastning på ham med tiden hvis det kom søsken, men det trengs jo ikke nå ;)

Jeg jobber altså godt med meg selv for tiden, har stort fokus på å finne ut av alt. Verste biten blir jo samtalen med mannen.. Men det får gå som det går.

Ønsker deg lykke til med fremtiden. Håper det ikke blir for mye styr med mannen din. Det virker iallefall som det er til det beste å forlate han. Synd at noen skal være slik. Du og din sønn får det nok like griet uten han om han uansett ikke bidrar. Det er aldri lett med samlivsbrudd, men det går seg til. Klem til deg :)

Om ikke tr dukker opp i natt tester jeg i morgen. Tror egentlig tr kommer lørdag, men er spent på å teste allikevel :) Synd med så mye negative tester og tr her. En skikkelig dårlig uke. Hadde trodd trenden fra forrige ikmgruppe hadde snudd :/ Til dere som har fått tr,krysser fingrene for aprilbaby :) Osds som ikke vet enda, håper, håper det blir oss nå :)

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte :) Jeg testet med både el og g test. Begge ble positive før fristen. Kan nesten ikke tro det. Håper dette er min tur og at det ikke er noe kjemisk elle annet tull. Uansett blir det ikke noe fest på meg i helgen :P

Gratulerer så mye Loppen :D

Annonse

Takk, takk :) Venter med å hoppet helt i taket til jeg har testet igjen på søndag. Håper streken er enda sterkere da :)

Aalesundfrøkna det er vel de som ikke får positiv før en stund etter ikm? Jeg vet ikke hvor lenge jeg hadde klart å vente uten å klikke. Håper du får svar snart om det er det ene eller andre som skjer. Det verste må være og ikke vite :/ Klem til deg

Annonse

Takk, takk :) Venter med å hoppet helt i taket til jeg har testet igjen på søndag. Håper streken er enda sterkere da :)

Aalesundfrøkna det er vel de som ikke får positiv før en stund etter ikm? Jeg vet ikke hvor lenge jeg hadde klart å vente uten å klikke. Håper du får svar snart om det er det ene eller andre som skjer. Det verste må være og ikke vite :/ Klem til deg

Tusen takk søte deg❤ ja det værste er å ikke vite noe, og nå som jeg ikke har fått tr enda, hva skjer liksom.negative tester og ingen mens, alt av symptomer sier jo at jeg burde være gravid...:'( men kroppen min lurer meg atter engang

Gratulerer så mye Loppen :) 

Her er det eggløsning på gang, dag 5 etter siste pergotabelett idag, så den kommer som bestilt. Går på dobbel kur nå, så har kjempemasse håp for denne runden.

Masse eggløsningsslim(som ser ut som eggehvite og kan strekkes) og positivt utslag på digital eggløsningstest igår. Har lagt inn masse akskjer i ferien,og har ferie en hel uke til, så kroppen slapper skikkelig av kjenner jeg. 

Takk Lulusen :) Hvordan går det med deg?

Det går bare fint! :) er 8+2 nå, litt opp og ned med kvalmen, men stort sett bra! Vært på tidlig ul å sett et bankende hjerte så det ser ut som det går bra denne gangen! :) Håper du slipper unna værste kvalmen fremover! Veldig morro at du er gravid! :D

Takk Lulusen :) Hvordan går det med deg?

Det går bare fint! :) er 8+2 nå, litt opp og ned med kvalmen, men stort sett bra! Vært på tidlig ul å sett et bankende hjerte så det ser ut som det går bra denne gangen! :) Håper du slipper unna værste kvalmen fremover! Veldig morro at du er gravid! :D

Så godt å høre Lulusen :) Det må ha vært fantastisk å få se hjertet :) Jeg er glad på dine vegne :)

Håper jeg slipper unna. Foreløpig er det så nytt at jeg ikke helt tror det :P Håper at en sterkere strek i morgen vil få det til å synke mer inn. Når begynte du å få kvalme osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...