Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk for at dere ville "se med meg" hehe :-) Da får jeg bare krysser finger og tær og alt for at det går veien denne gangen! Tenkte å ta en test til om to dager og se om den blir sterkere. Tørr nesten ikke tro på at det skal gå helt enda..

Fikk ikke sett bildet ditt jeg heller FrøkenG! Men SÅ fint om vi hadde fått små marsbabyer hele gjengen :-)

Fortsetter under...

Hvordan legger jeg bilde i gallerie?

Antar at det er en eller annen plass inne på profilen din at du kan laste opp? Jeg har ikke satt meg inn i det.

Jeg måtte opprette et album og så laste opp bildet. Fant det inne på profilen min under galleri :)

Hei! Har sneket litt på både dere og uke 25, siden jeg ikke visste helt hvor jeg hører til. Har ikke fulgt med etter el osv denne måneden, så visste ikke helt når ikm var, men i forhold til vanlig sykluslengde burde det senest være idag. Er på PP3 etter exu, hadde en kjemisk graviditet i PP1 og hoppet over PP2 (bortreist mann). Tok en test idag, og jeg tror den er positiv?! Eller så ser jeg bare det jeg vil se, er veldig veldig svak.. Blir jo litt smågal, vil dere se i galleriet mitt? Er det skyggestrek kanskje? Nå er jo såklart redselen for en ny exu eller enda en kjemisk tilstede, kjennes ut som om tr skal komme hele tiden.. Vet at det bare er tiden som vil vise, men gud så skrullete man kan bli av dette prøvegreiene!

Helt enig, ser positiv ut :) ser streken svakt. Gratulerer!

Annonse

Annonse

Tror syklusen min er forskøvet, ingen tegn til verken tr eller pos test :( Pleier å få murringer noen dager, opptil en uke før tr. Hadde en SA i april så viker som kroppen bruker litt tid på å normalisere seg igjen, frustrende!

Forstår hvor frustrerende det er :( vanskelig med uregelmessig syklus.. Har selv det:(

Krysser fingrene for at det ikke er lenge til du har en positiv test i handa :)

Tror syklusen min er forskøvet, ingen tegn til verken tr eller pos test :( Pleier å få murringer noen dager, opptil en uke før tr. Hadde en SA i april så viker som kroppen bruker litt tid på å normalisere seg igjen, frustrende!

Forstår hvor frustrerende det er :( vanskelig med uregelmessig syklus.. Har selv det:(

Krysser fingrene for at det ikke er lenge til du har en positiv test i handa :)

Har aldri hatt uregelmessig syklus før SA, så er så kjedelig at det blir så mye kluss etterpå, men satser på at det snart er stabilt :)

Ikm imorgen, tok en test idag, billig strimle, negTiv:-( så dette går nok ikke vår vei denne mnd heller, men heldigvis har jeg fått legetime i august(veeeldig opptatt fastlege) så nå legger vi ting sånn smått på is til da

Med så lange ventetider hos fastlegen hadde jeg sterkt vurdert å bytte fastlege altså! Spesielt hvis det er infertilitet du skal undersøke.. Først må du vente nesten 3 mndr. på time, så skal du ta blodprøver, så må du sikkert vente igjen på ny time for å gå igjennom resultatene.. så henvises videre. Dette kommer til å ta en evighet for deg! Sånne type fastleger er nyttesløse.

Jeg jobber på legekontor selv, og vet godt hva jeg snakker om. Hos oss får man alltid time seinest uken etter hvis man ønsker det. Trenger aldri å vente lengre, uansett hva det er, med mindre man selv vil vente.

Nei, hvis du vil ha noe fortgang i dette bør du revurdere din fastlege. Ingen skal behøve å vente så lenge på en time. Det står forresten i de nye legeforskriftene også  - som din fastlege tydeligvis ikke forholder seg til.

Anonymous poster hash: d2be7...811

Ikm imorgen, tok en test idag, billig strimle, negTiv:-( så dette går nok ikke vår vei denne mnd heller, men heldigvis har jeg fått legetime i august(veeeldig opptatt fastlege) så nå legger vi ting sånn smått på is til da

Med så lange ventetider hos fastlegen hadde jeg sterkt vurdert å bytte fastlege altså! Spesielt hvis det er infertilitet du skal undersøke.. Først må du vente nesten 3 mndr. på time, så skal du ta blodprøver, så må du sikkert vente igjen på ny time for å gå igjennom resultatene.. så henvises videre. Dette kommer til å ta en evighet for deg! Sånne type fastleger er nyttesløse.

Jeg jobber på legekontor selv, og vet godt hva jeg snakker om. Hos oss får man alltid time seinest uken etter hvis man ønsker det. Trenger aldri å vente lengre, uansett hva det er, med mindre man selv vil vente.

Nei, hvis du vil ha noe fortgang i dette bør du revurdere din fastlege. Ingen skal behøve å vente så lenge på en time. Det står forresten i de nye legeforskriftene også - som din fastlege tydeligvis ikke forholder seg til.

Ringte og klaget på at legetime var for lenge til, men fikk time istede i begynnelsen av juli:-) så et skritt nærmere :-)

Nei, hvis du vil ha noe fortgang i dette bør du revurdere din fastlege. Ingen skal behøve å vente så lenge på en time. Det står forresten i de nye legeforskriftene også - som din fastlege tydeligvis ikke forholder seg til.

Ringte og klaget på at legetime var for lenge til, men fikk time istede i begynnelsen av juli:-) så et skritt nærmere :-)

Så bra =)

Kjedelig bare mamma! Håper du får en liten spire snart!

Idag er ikm her, og ingen tegn til tr, så har nok bommet el denne mnd hvis jeg i det hele tatt har hatt, så da er det bare å vente på tr, men kjennes ikke ut som hun nærmer seg :( Så må sikkert vente en stund denne gang også, hadde håpet ting hadde stabilisert seg denne pp etter sa.

Tenkte å teste til helgen om tr ikke har kommet, men har ikke mye tro på at det er en spire.. Bestilt el tester og Rooibo te, så klar for ny pp bare tr kommer:P

Sorry, måtte bare få syntes litt synd på meg selv og klage litt. Alle rundt meg blir gravide bare av å se på en penis, så blir litt misunnelig, samtidig som jeg er glad på deres vegne.. MEN vår tur kommer <3

Så kjedelig bare mamma og Lillemyri :( Håper det klaffet snart for dege begge.

Mannen kommer ikke hjem før fredag så venter med å teste til da. Jeg står med ikm på fredag, men er ganske sikker på det er på lørdag. Brystene er litt ømme enda så håpet er dr vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...