Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja det tror jeg. Noen får jo ikke positiv test før etter ikm.. Så håpet er ikke ute! Krysser fingrene for deg!

Bestilt meg Rooibo te i dag,kanskje det gjør underverker og blir det el testing neste pp, er ikke så sikker på at jeg har hatt el denne pp.

Fortsetter under...

Venter og venter....IKM søndag kommende uke....er så kjedelig! Ikke brukt eltester, men hatt oss annenhver dag siden ca 10 dager etter første dag av mensdag :D sånn for sikkerhets skyld, hihi. Klaffet ikke de 2 forrige månedene, men da hadde vi ikke så mye sex :) prøver på vår 3. da, har 2 skolebarn til høsten :P

Jeg svidde av en test idag, 9 dpo. Den var såklart negativ. Det rare er at jeg nekter å tro det. Som om noe i meg sier at denne gangen gikk det, og jeg må bare holde ut litt til før en test vil bli positiv. Tror sannelig det har bikket over for meg med all denne prøvingen  :sprettoy:

Har jo ikke hatt noe særlig med symptomer heller. Kanskje jeg går litt mer på do enn normalt. Vet jammen ikke, men det kan føles sånn.

Annonse

Mandag 23: FrøkenG (4pp),

Tirsdag 24:

Onsdag 25: Lillemyri (2pp etter SA), Aalesundfrøkna, Wiiga (2pp) 

Torsdag 26: Jenta30, Villemine

Fredag 27: Loppen pp3, <bare mamma> , Love my kidz

Lørdag 28: Praelia, Kaffekjerringa (1pp)

Søndag 29:chloe30 (tror det blir denne dagen )  

Er konstant sliten og trøtt jeg, og litt hodepine fra jeg står opp til jeg legger meg. Også luft i magen, men har sikkert det til vanlig også :-p

Eneste som gjør at jeg tror det kan være noe der er at jeg har spottet, og at litt murringer i magen når jeg spottet..

Jeg har IKM i dag, foreløpig ingen tegn til mens.. Mens har vært litt ustabil de siste mnd, så krysser fingrene for at jeg har kommet frem til rett IKM.. Tørr ikke teste ennå, redd for negativ test:-( hvis jeg klarer, og ingen mens til onsdag tester jeg da :)

Tok en test i dag tidlig.. Tror kaaaanskje om jeg legger godviljen til at jeg klarer å se en synåltrådskygge der.. 
Men stoler ikke på det enda...  :D Men spennende er det... 

Kommer nok til å teste hver morgen nå frem mot IKM.. Er vel 9DPO i dag, kanskje 10... 

Når skal dere begynne å teste da?😊 Tok test i går som var negativ. Skal ta en ny i morgen. IKM er på onsdag eller torsdag.

Hvis du klarer å vente til torsdag med å teste, anbefaler jeg det. Kjipt å evt få negativ test hver gang :( sjeldent man får positiv test så mange dager før IKM :-/ har vært der selv, brukte vell 8 tester på en periode :(

Annonse

Når skal dere begynne å teste da?😊 Tok test i går som var negativ. Skal ta en ny i morgen. IKM er på onsdag eller torsdag.

Hvis du klarer å vente til torsdag med å teste, anbefaler jeg det. Kjipt å evt få negativ test hver gang :( sjeldent man får positiv test så mange dager før IKM :-/ har vært der selv, brukte vell 8 tester på en periode :(

Ja, kanskje jeg skal prøve å holde meg til da! Er veldig kjedelig med negativ hele tiden :-( har ikke så mange billigtester igjen heller, så skal prøve å holde meg til torsdag!

Jeg tenkte å teste på torsdag. Da kommer mannen igjen fra jobb. Hadde vært gøy å overraske han med en positiv test :)

Spennende Kaffekjerringa :) Har du bilde?

Skal se om jeg klarer ta bilde av den, men tviler på at den synes på bilde altså.. Haha, håper det ikke er jeg som er blitt klin gæren nå altså.. Rart det der hvor koko man blir av testing ;) 

Hei! Har sneket litt på både dere og uke 25, siden jeg ikke visste helt hvor jeg hører til. Har ikke fulgt med etter el osv denne måneden, så visste ikke helt når ikm var, men i forhold til vanlig sykluslengde burde det senest være idag. Er på PP3 etter exu, hadde en kjemisk graviditet i PP1 og hoppet over PP2 (bortreist mann). Tok en test idag, og jeg tror den er positiv?! Eller så ser jeg bare det jeg vil se, er veldig veldig svak.. Blir jo litt smågal, vil dere se i galleriet mitt? Er det skyggestrek kanskje? Nå er jo såklart redselen for en ny exu eller enda en kjemisk tilstede, kjennes ut som om tr skal komme hele tiden.. Vet at det bare er tiden som vil vise, men gud så skrullete man kan bli av dette prøvegreiene!

Hei! Har sneket litt på både dere og uke 25, siden jeg ikke visste helt hvor jeg hører til. Har ikke fulgt med etter el osv denne måneden, så visste ikke helt når ikm var, men i forhold til vanlig sykluslengde burde det senest være idag. Er på PP3 etter exu, hadde en kjemisk graviditet i PP1 og hoppet over PP2 (bortreist mann). Tok en test idag, og jeg tror den er positiv?! Eller så ser jeg bare det jeg vil se, er veldig veldig svak.. Blir jo litt smågal, vil dere se i galleriet mitt? Er det skyggestrek kanskje? Nå er jo såklart redselen for en ny exu eller enda en kjemisk tilstede, kjennes ut som om tr skal komme hele tiden.. Vet at det bare er tiden som vil vise, men gud så skrullete man kan bli av dette prøvegreiene!

Synes den ser positiv ut, gratulerer 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...