Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende dette er da! Mener bestemt at el var i går, og vi har paaset på å "kjøre på" denne uka. Er første pp etter MA'en i påsken dette så tenker jo på det hele tiden :D

Er så trist, for jeg innser jeg har tatt feil ang tidspkt for el. El-test viste positiv mandag denne uken istedet for rett før forrige helg. Pådro meg en uvi søndag så har ikke hatt samleie rundt el.

Så hvis el-testen stemmer så blir jo min ikm forkyvet til rundt 30. denne mnd og regner altså med tr og ikke noen positiv test :(

Så dumt da love my kidz , krysse fingrene for at du dinner go får humpet :fnise:  ted nest eggløsning!!!!

Neste pp skal jeg teste med el-tester fra TR er ferdig til TR kommer igjen. Må bli klok på syklusen. Tror jeg fant el denne gang men begynner og innbille meg at den faktisk kan være jeg så feil og at el var senere..

(farlig og overtenke)

Temping er ganske greit Praelia, for å få en ordentlig oversikt. 

Jeg har testet etter el lenge, men ble liksom aldri skikkelig klok på det da jeg syntes det var vanskelig å vurdere når testen virkelig er positiv, og når man kan regne med at el faktisk er i forhold til testen.

Nå pleier jeg ha det som jeg anser som positiv test i iallefall to dager, og denne syklusen hadde jeg ikke mindre enn 4 dager med positive el tester. Blir jo helt tullerusk av det!

Heldigvis begynte jeg å tempe forrige måned også, og det er mye lettere å se. Skjønt, man vet jo ikke at man har hatt el ved temping før el er overstått, men sett sammen med testene blir bildet mye klarere.

Og, man kan se med sikkerhet at man faktisk har el, og at ikke kroppen bare prøver å få til el ved LH stigning, men at egget ikke slipper.

Hadde jeg kun testet frem til positiv test hadde jeg regnet meg frem til el to til tre dager før jeg faktisk hadde el. Så jeg er veldig glad for at jeg begynte å tempe :)

Anbefaler FertilityFriend.com til å plotte inn temper. Super side!

Her kan du se min for denne syklusen:

thumb.png

Hmm.. Ble litt liten den. Prøver denne da:

http://www.fertilityfriend.com/home/1408f1/

Endret av <bare mamma>

Annonse

Koster ingenting ;) Alt du trenger er et termometer med to desimaler, og det å huske på å ta tempen før du står opp av sengen om morgenen.

Du kan betale for VIP funksjon på FF da, om du vil, jeg gjør ikke det, for man har mer en god nok utnytte av siden slik den er gratis.

Du registrerer deg bare på FF, og plotter inn det du vil. Jeg plotter inn mens, el-tester, og temperatur. Noen ganger plotter jeg inn utflod også, men det er sjeldent, for er ikke ofte jeg ser noen markant forskjell i denne.

Jeg bruker dette termometeret:

http://www.billige-tester.no/babyplan-digital-termometer-desimaler-p-114.html

Men det er jo det samme hvilken type, og hvor man kjøper det. Det viktigste er at det har 2 desimaler.

Endret av <bare mamma>

Har hatt skikkelig hodepine selv idag.. Jeg bruker også å slite med aura migrene, heldigvis var det ikke idag.

Blør enda, så forbereder meg på en ny pp, blir vell 2 til før vi kommer oss til legen, men ja veldig lang tid å vente til august. Kjenner jeg blir veldig lei meg :-(

Loppen det hørtes ikke bra ut, går det bedre med deg?

Ja hvem vet kanskje det er graviditeten din som kicker inn:)

Jeg er super snopesugen så her har jeg alle symptomer på TR neste uke ja.

Esj. Snopesuge er noe dritt :P Håpet er vel ikke ute før tr iommer,men man kjenner kroppen sin etter en stund. Håper for deg allikevel :)

Ja det går bedre. Hodepinen varte ikke så lenge, selv om jeg kjenner at det er "noe" der. Nå er det bare en natt på jobb foran meg, så er det ferie :D Hurra :D

Så spennende dette er da! Mener bestemt at el var i går, og vi har paaset på å "kjøre på" denne uka. Er første pp etter MA'en i påsken dette så tenker jo på det hele tiden :D

Er så trist, for jeg innser jeg har tatt feil ang tidspkt for el. El-test viste positiv mandag denne uken istedet for rett før forrige helg. Pådro meg en uvi søndag så har ikke hatt samleie rundt el.

Så hvis el-testen stemmer så blir jo min ikm forkyvet til rundt 30. denne mnd og regner altså med tr og ikke noen positiv test :(

Så leit lov my kidz :( Kan jo være de svømmerene som kom frem tideligere sist uke klarer det allikevel. Vi får bare. Vente å se alle. Håpe på det beste, selv om man blir lei når det ikke går. Det må vel gå bra for noen av oss denne gangen også :)

Om tiden bare kunne gått litt fortere nå... Dør av spenning snart :D Er 7DPO i dag og det gjør vondt i magen, som om mensen er rett rundt hjørnet, og jeg er kvalm, noe jeg ALDRI er.. 

Mulig kroppen min finner på disse tingene av seg selv, men klamrer meg jo til håpet om at vi skal få det til på 1PP.. :) Har gått veldig fort de to andre gangene også, men hadde ikke symptomer med de.. 

Annonse

Hei alle :-) gir en liten hilsen fra Kreta ☀️ Vært på ferie denne uken, skal hjem i natt. Har bare skumlest såvidt igjennom, men vil ønske alle lykke til nå som det nærmer seg testing 😊 håper mange får positivt svar!

Har selv ingen spesielle symptomer, så det er bare å vente og se 😊 dpo har gått fort mens jeg har vært på ferie 👍

Her er mine symptomer,

-Har hatt blødninger men veeldig lite i forhold til det jeg bruker å ha når tr kommer.

Blødningene er gått over, var ca 3 Dager

Har murringer i magen

Mye luft i magen

Sikkert flere symptomer slik som hodepine og dårlig matlyst atm, og humørsvigninge.. Men det har jeg ofte ;-p

Tok en test i dag, klarte ikke styre meg! Hehe:P den var blenda hvit, så nå venter jeg bare å ser om tr kommer, hvis ikke tester jeg igjen. Men med de smertene jeg har hatt så er det nok cyste som evt har gjort at jeg ikke har hatt el. Så neste pp blir det el tester..

Jeg bruker billigstrimlene og de viste positiv da jeg var gravid 4 dager før ikm :) så er fornøyd med de egentlig :)

Jeg tok en billigtest i dag om at den skulle være positiv 2 dager før IKM, men nei, ingen hell der :-( krysser fremdeles fingrene , håper jeg har regnet ut rett IKM:)

Kroppene er vell forskjellig med tanke på hvor mye hcg som registreres når?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...