Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til Aalesundfrøkna. Det er bedre å få hjelp å lykkes enn å ikke bli gravid i det hele tatt <3

Håper dere får det til uansett :)

Tusen takk:-) ja vi håper vi får det til uansett :-) med eller uten hjelp:-)

Skal ha mensn 25/6, så har litt murringer i magen idag, så bi fr se :-)

Annonse

Annonse

Hvordan går det med alle? Noen som merker noe?

Her er jeg fortsatt kvalm, og stikker fælt i eggstokkene.. Men det trenger jo ikke være en spire, men kjenner litt på spenningen nå, og har for første gang litt håp, men blir vel tatt veldig skuffet så prøver å si til meg selv at det helt sikkert er noe annet...

6 dpo idag, og kjenner svært svært lite. Nesten ikke noe murring en gang, slik som jeg har kjent tidligere, og som har vart fra el til ikm. Nå er det bare innimellom at jeg kjenner det "presser" eller stikker litt magen. 

Veldig sliten i korsryggen da, men det har jeg vært siden el, så det betyr vel ingenting.

Spennende med kvalme og slikt lillemyri! Håper det betyr at noe er på gang for deg :)

Her blør jeg fortsatt, ikke slik krafrig mens man får når man først får mensen, men blir liksom litt mer og mer, så regner med dette er tr som kommer aaaalt for tidlig (25.juni) og ikke at det er festeblødning ;-/ er også mens murringer..

Ringte legen idag og får ikke legetime for utredning før i august :-/

Ingen symptomer her bare masse kviser som sist pp. 

Spennede da Lillemyri :tommelopp:

Loppen et stikk her og der kan være noe det :jepp:

baremamma, jeg har også vondt i ryggen, men tror min smerte skylles 8 timer på stolen på jobb( noe jeg ikke har for vane,hehe)

Aalesundfrøkna: Synes det var lenge og vente til august jeg, men så eier jeg ikke tålmodighet heller. Men en vet aldri plutselig er det festeblødning!!

4 dager til vår uke damer, er bare å henge på:)

Håper det ikke kommer mer Aalesundfrøkna :( Kjedelig når man blør.

Jeg fikk migrene i dag. Det er en evighet siden sist. Det var med aura pg hodepine. I tillegg fikk jeg problemer med å snakke. Alltid like ekkelt når symptomene er som å få slag. Jeg ble ikke nummen i hendene om ikke annet :P Ikke tok jeg medisin heller. Kaaaan jo være man er gravid :P

Tusen takk lillemyri og Loppen :) er igang med dobbel pergokur nå og er glovarm og har fått en kvise på haka! Hjertelig velkommen skal alt av bivirkninger være :)

Går ut i ferie imorgen og reiser utenlands på lørdag, og det syns jeg er helt fantastisk å kunne kombinere med pergokur - da får man virkelig slappet av og tiden går fortere :)

Masse lykke til dere! Når kan dere teste? Jeg havner egentlig på en helt ny ikm gruppe, men håper det er greit jeg henger her, hihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...