Gå til innhold

Er det noen Vestfoldmager her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker hvor koselig det var å sitte på café og skravle med andre vordende mødre når jeg var gravid sist, men nå virker det ikke som om at det er noen gravide her i nærheten.. Jeg er 32 og gravid i 14 uke, termin tidlig i desember. :) Noen andre fra Vestfold her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det er flere av oss :)

Jeg er 31 og førstegangs, termin 15 november.

Jeg flyttet hit i fjor sommer, og kjenner overhodet ingen andre gravide, og venninnene mine med småbarn befinner seg i Oslo og omegn. Litt stusselig egentlig. Sukk. Hehe.

Skrevet

Hvor bor du Bifrost? Stokke/melsomvik her (midt i mellom Tønsberg og Sandefjord) :)

Skrevet

Bor i Sfj, 27år, termin 30.sept, kjenner heller ingen andre gravide jeg kan skravle med ;)

Skrevet

Bor i Sfj, 27år, termin 30.sept, kjenner heller ingen andre gravide jeg kan skravle med ;)

Må være deilig å være over halvveis!

Skrevet

Ja det må jeg si at det er :) gleder meg veldig til jeg har en liten krabat å holde i armene! Det har gått ganske fort syns jeg. Men nå er jeg snart ferdig med studiene og det kommer til å bli en lang sommer, uten jobb, bare venting på baby. Skal heldigvis flytte inn i ett nytt hus i begynnelsen av august, så da får jeg noe å gjøre :P

Skrevet

Hei! Jeg er også Vestfoldmage fra Holmestrand. :-) 27 år, venter nr 2 med termin 27. September.

Skrevet

Holmestrand! Hurra :)

Hei! Jeg er også Vestfoldmage fra Holmestrand. :-) 27 år, venter nr 2 med termin 27. September.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vestfoldmage her og! 34 år, venter nr 2 18.des. :smilorange:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe jeg er vel ganske nærme deg mamma til emma;)

Skrevet

Hvor nærme da? :)

Skrevet

Bor i stokke;)

Skrevet

Hadde vært koselig med et Vestfold-treff da! :)

Skrevet

Hey! Bor i Stokke selv! Vestfoldtreff er jeg med på! :)

Skrevet

Hey! Bor i Stokke selv! Vestfoldtreff er jeg med på! :)

Hihi har kanskje en liten følelse av hvem du er:) stokke er jo en liten by😅 (det er ikke sååå veldig mange som jeg vet om som er gravide nå;) men dette er jeg jo ikke 100% sikker på da;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei... jeg er også med på Vestfold-treff. Har termin 25 november og bor på sem :-)

Skrevet

Kanskje vi kunne møtes på den kaféen i Stokke? Da slipper alle å kjøre gjennom bommen inn til TBG. :)

Skrevet

Er det kafe i Stokke? :-P Hihi! Høres veldig hyggelig ut!

Skrevet (endret)

Hehe ja det er faktisk det. Tro det eller ei. Er to steder i stokke som er litt populære blant nybakte stokke foreldre ;)

Endret av Barn i huset <3
Skrevet

Cool :-). Prøve å få til i løpet av kort stund da? Denne uka for eks?

Skrevet

Haha! Selvfølgelig har vi café! Dette er jo verdens navle! ❤️❤️

Skrevet

Jeg er med denne uka! Savner andre mager å sosialisere med! :) Når passer det for dere??

Skrevet

Jeg må nesten bare ta en dag om gangen. Formen min er veldig opp og ned dessverre.

Skrevet

Når på dagen kan dere da? Jeg har "fri" om dagen så kan fra morgen til kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...