Gå til innhold

Hvor nybarbert regnes som "nybarbert"?

Anbefalte innlegg

Ser noen skriver at de har fått brev fra føden hvor det står at det ikke er ønskelig med nybarbert intimområde. Noen som vet hva som regnes som "nybarbert", når må man da evt slutte å barbere seg før fødsel?

Anonymous poster hash: 153d7...512

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144145944-hvor-nybarbert-regnes-som-nybarbert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har bare lest om det, men det blir ikke aktuelt for min del å la det vokse...Jeg klør meg forderva når det vokser ut litt, så jeg klarer ikke å la det vokse. Blir plaga med eksem nedentil pga kløe om det vokser ut litt, så det kan jeg bare ikke. Så jeg gjør det som er best for meg :)

Anonymous poster hash: f8c7a...46e

Jeg kommer til å følge det som blir anbefalt i brevet jeg fikk på null barbering 1mnd før fødsel synes egentlig at det ikke er så enkelt å barbere seg nå da jeg er blitt så stor så da er dette helt greit. Synes det blir for dumt å ikke følge pga infeksjonsfaren. Er det virkelig et problem å ikke kunne barbere seg på en stund, hvis det er forfengelige årsaker så  synes jeg det er litt på grensen... 

Annonse

Jeg barberte også sist gang, og måtte sy både inni og utenpå etter fødsel...Men fikk ikke fortalt noe om at det at jeg var barbert "forverra" noe. Jeg gjør det ikke av forfengelige årsaker, da mannen nekter å drive med "sengeaktiviteter" nå:P Men bare for min egen del, fordi det klør sånn om det får vokse. Så jeg gjør det samme denne gang.

Anonymous poster hash: f8c7a...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...