Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Føda for 5 dager siden, blødningene har nesten gitt seg. Men idag har det kommet rosa/vannaktig i binnet, det luker rart og i stad da jeg var på do hang det tykt slim aktig greier ut, jeg måtte jo dra det ut og det var 5-10 cm lang, ganske tykk slim kake eller hva det kan kalles! Hva faen er det!? Er det normalt? Anonymous poster hash: 3e06e...23c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Unnskyld, men jeg måtte le litt Renselse er fæle greier! Husker selv jeg satt med store øyne ved dobesøk under renselsen Klumper, slim osv. Vær obs på feber, den kommer vanligvis fort ved infeksjon. Anonymous poster hash: b4f97...98c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Får du feber så reis til sykehus med en gang, jeg gikk fra 38-40 på 45 min...37-38 på 10 min. Ellers er renselse ekle greier. Har hatt blod gørr og slim hver gang. Vær obs på lukt om den forandrer seg. Anonymous poster hash: 96bfb...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Renselse er ekkelt, det er hinnerester og skorper, koagulert blod og slim. Det er helt vanlig at blødningen avtar for så å ta seg opp litt igjen når skorpen detter av såret etter morkaken o.l. Det lukter litt av renselsen, men det skal ikke lukte skikkelig råttent. Er det en infeksjon eller at deler av morkaken sitter igjen får du feber, så vær obs på det. Anonymous poster hash: 09a6a...5cb
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Renselse er ekle greier og det kan skje at det dukker opp en liten blodklump i ny og ne når du egentlig tror du er ferdig. Som andre sier så lukter renselsen litt, det er jo blod og gørr, men det skal ikke lukte "sykdom" om du skjønner Anonymous poster hash: 120d4...7f0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Slim er helt normalt. Vond lukt må, som de andre her skriver, rapporteres til sykehuset. Selv husker jeg godt min første renselse, etter ca 10 dager kom det en STOR klump med levret blod, fikk helt panikk. Ringte sykehuset, som fortalte at det trolig var skorpen på såret som hadde løsnet. Ekkelt, ja. Anonymous poster hash: 3701c...425
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Lukter det, er det infisert. Og da lukter det GRUSOMT..... som gammalt, betent og råttent blod. Jeg fikk antibiotikakur mot lungebetennelse, da forvant infeksjonen også Anonymous poster hash: e0ab4...635
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Renselsen er noe av det jeg gjerne skulle visst litt mer om før jeg fødte. En dag falt det ut flere småklumper med blod. Senere samme dag da jeg var på toalettet, kom det ut en klump på størrelse men en tennisball samtidig som blodet rant kraftig. Ble lettere sjokkert, men roet meg da jeg så blødningen avtok. Usj. Var virkelig ikke forberedt på slik gørr altså. Anonymous poster hash: 9edde...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå