Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har så tannverk!!! Visdomstenna mii.. Er det dyrt og gå til tannlege? Noen sier vi gravide får det gratis andre ikke hva er rett?. Anonymous poster hash: b4954...a56
catchbaby Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Jeg aaaner ikke, men hvorfor skulle gravide fått det gratis?Hvis det stemmer så angrer jeg noe sinnsvakt på at ikke jeg gikk til tannlegen og borra mens jeg var gravid. Jeg valgte å vente til etterpå.
Mirakel <3 Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg var hos tannlegen for å ta en sjekk bare. Hadde 1 hull, men hun ville vente med å borre og hun kunne ikke ta bilder. Så jeg skal tilbake etter at baby er født. Jeg vet ikke om de vil trekke tenner, men det må de vel nesten gjøre noe med. Jeg måtte betale 700 kr for 10 min i stolen.
TanteTroll Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Det er ikke gratis- var det tidligere. Jeg ble anbefalt å utsettetrekking av den siste visdomstanna til jeg har født, men fikk beskjed om å ta kontakt dersom den ble vond. Ring tannlegen. Om den er betent kan det jo være du klarer deg med en penicillin kur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå