S_Dreams Skrevet 1. juni 2014 #1 Del Skrevet 1. juni 2014 Har en baby på 1 mnd, som blir delammet og får mme. Finnes det noe annet enn malt man kan bruke for å forhindre forstoppelse hos baby? Og når var det man startet med tran el d-vitamin dråper? Var det 4 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg ga babyen min sviskemos eller sviskesaft. Var riktig 3 mnd da. Malt funka ikke her hvertfall. Begynte med d vitamin ved 4 uker Anonymous poster hash: 59e44...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Del Skrevet 1. juni 2014 Hvis man gir tran, trenger man å gi d-vitamin i tillegg?? Anonymous poster hash: b2d30...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettisen:) Skrevet 2. juni 2014 #4 Del Skrevet 2. juni 2014 Hvis man gir tran, trenger man å gi d-vitamin i tillegg?? Anonymous poster hash: b2d30...f3c Nei, du gir tran eller d-vitamin fra 4 uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2014 Da må jeg ut og kjøpe d-vitaminer. Har forsåvidt tran i hus, men dere som gir tran, hvordan gjør dere det? Og hvor mye skal de ha? Kan jeg bruke sviskesaft i mme når han bare er en mnd gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg prøvde første easy-tran - sprøyte fra apoteket, men det ble veldig gris siden man må ta sprøyta oppi tranflaska. Gikk raskt over til å gi med plast-teskjei. Du skal auke ganske raskt opp til 2,5 ml og så auke til 5 ml rundt 3mnd. 5 ml er ca tre små plast-teskjeier. Veldig lurt å gi tran i forbindelse med kveldsstell f.eks når babyen bare har på bleie. Tranflekker på klær går ikke bort! Anonymous poster hash: 245c5...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 3. juni 2014 #7 Del Skrevet 3. juni 2014 Vi elsker easytran! Heller det over på en medisinplastkopp (sånn bitteliten til tannskyll etc) og trekker opp derfra. Anbefaler å prøve tran, for det inneholder mer enn kun d-vitamin. I begynnelsen ga vi han under stellinga, og etterhvert i vippestol med en våtserviett under haka i tilfelle noe siver ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå