Gå til innhold

noen som har peiling på størrelsene til Joha?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at Joha sine ullklær kommer i størrelse 50  og 60. Finnes ikke størrelse 56. Mi bruker fremdeles 50, men veit jo ikke hvor lenge det varer. Har litt ullklær i størrelse 62, men ingen i 56. Så hvordan blir d da å kjøpe størrelse 60 fra Joha?? Er vel altfor stort det da for mi når hun har vokst utav størrelse 50?

Anonymous poster hash: 2a252...734
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Joha sine klær i ren ull er store og gode i størrelsen. Ull er jo ganske føyelig. De som er ull/bomull er mindre. Tror nok du fint kan gå rett i str 60 fra 50. Jeg vil tro du kan bruke de klærne i str 50 lenger enn andre klær i samme str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelser i Norge er basert på hvor lang barnet er i cm. Så 50-56-60-62-68-70-74-80.

Anonymous poster hash: 328fb...b0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelser i Norge er basert på hvor lang barnet er i cm. Så 50-56-60-62-68-70-74-80.

Anonymous poster hash: 328fb...b0f

Ja det stemmer det, men Janus for eksempel har ikke str 56, 62,68 osv, de bruker bare 50, 60, 70 osv. Dette også i cm. Og dette gjelder tydeligvis Joha også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joha sine er lange i ben og armer og kort i ryggen. Begge mine har hatt betydelig større str på bodyer enn longser. Ved 3 årsalderen vitker det som at de jevner seg ut. Anbefaler klart str 60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Joha har små størrelser. Har alltid brukt en størrelse opp. 

Anonymous poster hash: dbd88...7d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...