Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Etter mange flotte tips her inne tenkte jeg å lage en laminert liste med drinker vi serverer i bryllupet, denne blir jeg å sette godt synlig i baren. Men jeg er utrolig dårlig med alkohol og har lite peiling på drinker generelt siden jeg for det neste drikker vin eller øl. Så hvilke drinker anbefaler dere å ha på denne listen? Hva er standard i ett bryllup? Anonymous poster hash: d8236...1d4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Etter mange flotte tips her inne tenkte jeg å lage en laminert liste med drinker vi serverer i bryllupet, denne blir jeg å sette godt synlig i baren. Men jeg er utrolig dårlig med alkohol og har lite peiling på drinker generelt siden jeg for det neste drikker vin eller øl. Så hvilke drinker anbefaler dere å ha på denne listen? Hva er standard i ett bryllup? Anonymous poster hash: d8236...1d4 For det meste, ikke neste Anonymous poster hash: d8236...1d4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Nå er jeg ikke så god på drinker men kanskje Strawberry daqcari Mojito Fjellbekk Anonymous poster hash: e4fe3...449
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Mohjito og Daiquiri er avanserte drinker. Har du sikkelig bartendere? Om ikke ville jeg kjørt safe med f.eks: Vodka/mineralvann Razz/mineralvann Morgan/cola Jack/cola Jeger/battery Vodka/juice Anonymous poster hash: d5938...571
Nettisen:) Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Mohjito og Daiquiri er avanserte drinker. Har du sikkelig bartendere? Om ikke ville jeg kjørt safe med f.eks: Vodka/mineralvann Razz/mineralvann Morgan/cola Jack/cola Jeger/battery Vodka/juice Anonymous poster hash: d5938...571 Enig med denne:) Daquiry og mojito er kjempegodt, men krever både tid pg utstyr så ville safet med det som foreslås her.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Etter å ha lest mye på nettet så har jeg kommet frem til disse: Vodka battery Razzer Gin and tonic Rush hour Screewdriver Sexy bacardi Whiskey og cola Rom og cola Da blir det ikke så mange alkoholtyper å forholde seg til. Blir vel 6 forskjellige da. Så kommer vin og øl i tillegg. Pluss om noen vil ha bare ren whiskey eller bare brus så får de det Anonymous poster hash: d8236...1d4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Mohjito og Daiquiri er avanserte drinker. Har du sikkelig bartendere? Om ikke ville jeg kjørt safe med f.eks: Vodka/mineralvann Razz/mineralvann Morgan/cola Jack/cola Jeger/battery Vodka/juice Anonymous poster hash: d5938...571 Enig med denne:)Daquiry og mojito er kjempegodt, men krever både tid pg utstyr så ville safet med det som foreslås her. Fin liste og ganske lik den jeg har kommet fram til Takk for hjelp! Om noen kommer på noen andre så bare si ifra Anonymous poster hash: d8236...1d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå