Gå til innhold

hårfletting av barn i syden.

Anbefalte innlegg

Altså slike fletterspde fletter på halve hodet, i stnne striper bakover.

Min 9n åring synes det er sååå fint.

Og nå skal vi 14 dager til tyrkia, og jeg lurer på om det har noen betydning å gjøre det første dagen, kontr siste............ ja ikke nødvendigvis bokstavelig da, men til å begynne med eller mot slutten av turen....

Eller er det åkke som?

Anonymous poster hash: 11ed5...605
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144145683-h%C3%A5rfletting-av-barn-i-syden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og at man kan bli solbrent i hodebunn! Jeg er traumatisert for livet! Var så heldig at jeg fikk fletta meg når vi var på familieferie i Italia når jeg var 12-13 år og blei sinnsykt solbrent i skillene. Gosj..Jeg gikk med skaut resten av ferien. Husker enda hvor vondt det var...Var så desperat at jeg spraya aftersun i hodet.

Det gjør da ikke vondt! Hudfletting, derimot...

Hvis man er hårsår kan det gjøre vondt å få håret flettet. Det kan også være vondt etterpå, fordi håret er vridd i "unaturlige" stillinger - da kan hodebunenn bli øm. Og så kan man bli veldig solbrent i hodebunnen! Hun bør bruke solhatt, og dere bør faktisk smøre mellom flettene.

Anonymous poster hash: f5cc7...a91

Annonse

Konklusjonen er at hun fletter håret siste dagen og bruker solhatt.

Anonymous poster hash: 53975...945

Det var litt der jeg landet også............mye mye eksponert hodebunn mellom fletteradene.

Anonymous poster hash: 11ed5...605

Vi har et skrekk eksempel å komme med ang det å flette...uff,vi er nettopp kommet hjem får ferie nå og jeg spurte jentungen som er straks 13 år om hun hadde lyst til å gjøre det igjen....aldri i verden sa ho....og det er vel 5,6 7 år siden....skulle sitte godt,så ho flettet stramt,og det gjorde inderlig vondt.

Etter et par dager begynte hårrøttene å løsne,vi så det ved at det kom væske ut av hårbunnen som var seige,også ble hun solbrent da....

Så aldri mere her i gården....det ble fint etter noen dager da vi tok det ut når vi så hvordan det ble...

Anonymous poster hash: b2195...c66

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...