Gå til innhold

Hvordan fortelle kjæresten at man er gravid ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, herregud, jeg husker faktisk ikke hvordan jeg fortalte det denne gangen... men andre gangen fikk han en liten baby body hvor det stod "I love dad" :-) hvis du tror han blir veldig ukonsentrert ihht eksamen hvis du forteller det nå, så ville jeg ventet til etter den var ferdig. Kanskje du kunne kjøpt et kort hvor det stod "Gratulerer med overstått eksamen! Jeg og frøet i magen er veldig stolte av deg :-)" hvis du tror han blir glad da :-) hvis du er usikker på om han ikke blir særlig glad så ville jeg sagt det på en helt vanlig måte. Håper du får reaksjonen du ønsker i allefall :-)

Siden ting ikke var helt planlagt her og jeg ikke viste hvordan samboer ville ta det, så sa jeg det bare. Sa at jeg trodde jeg var gravid fordi jeg hadde tatt en test som ga positivt utslag. Han virket ikke sånn kjempe gira. Men merke nå i etter tid at han er kjempe søt mot meg hele tiden og er ekstra pusete. 

En jeg kjenner opplevde at  kjæresten hennes ble kjempe sur og ville ikke ha det (ikke positivt, men det var hans måte å reagere på).  Men etter å ha fått tenkt litt og sjokket er over, så gledet han seg veldig. Aldri sett et par som har det så bra som de. 

Endret av lille_trille_bolle

Jeg kom bare tuslende ut av badet med testen i hånda og sa: "Jeg er gravid!!!"

Det var et sjokk, selv om det var planlagt og veldig etterlengtet<3 For meg var det den eneste måten å fortelle han om det, siden jeg selv var så sjokka, hehe

Annonse

Veldig sjokk for meg også, selv om det var etterlengtet og planlagt - men hadde latt drøye på seg ett års tid før frøet satt. Jeg hadde kastet esken til testen og forsøkte å google resutatet (hadde ikke brukt test med "plusstegn" på før :P Satte meg i senga (kjæresten lå og sov), sa navnet hans et par ganger før han reagerte og la på at "jeg tror jeg er gravid". Han ble ikke sånn kjempehappy på måten jeg overrakte den gledelige beskjeden på og sa i ettertid at han skulle ønske jeg hadde latt han våkne ordentlig først.. Men jeg var sopass i sjokk at jeg ikke tenkte gjennom alt :) 

Jeg vet jeg var like sjokkert som det han kom til å bli. Jeg løp inn til han så fort det syntes en strek:) Her så vet jeg ikke hvordan han ville reagert hvis han fant ut at jeg hadde holdt det hemmelig. Hadde ikke klart det uansett, alt for mye følelser og grining;)

Anonymous poster hash: 4fa6b...77b

Jeg fant ut av det for to dager siden. Før jeg tok testen hadde jeg på en måte planlagt hvordan jeg skulle si det til han. Skulle legge hånda hans på magen min å si"gjett hvem" eller "gled deg til februar", men da jeg fikk positiv test ble jeg helt rød og varm i ansiktet, begynte å skjelve og kunne ikke slutte å smile. Dette her er på treningsstudioet hvor samboeren jobber. Så jeg prøvde å holde maska da jeg gikk ut i studioet og satte meg vet et bord og han kom bort. Først var det hei og hå, hvordan har dagen vært så langt også begynte jeg å smile som fy og han skjønte ikke noe. Men jeg klarte ikke en gang å si noe, så jeg smilte bare lenger til han skjønte det! Det skal sies at vi har prøvd aktivt da! Han ble kjempeglad og han også kunne ikke slutte å smile :D:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...