Knertine Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Tenkte bare å fortelle om min opplevelse av Dresslily.com. De reklamerer jo så mye med spreke kjoler og badetøy overalt, og jeg tenkte som så at; jøss! Dette må jeg jo prøve! SÅ mye spreke klær og SÅ billig! Fri frakt og greier... Handla for rett under 700,-, to jakker, flere bluser, topper, en kjole.. Betalte, de har jo paypal, og ventet i spenning! Og ventet.. Og ventet.. Og ventet.. Ja, dere skjønner...! Sendte mail hvor jeg spurte hvorfor ingenting ble sendt.. Fikk svar dagen etter at de ventet siden flere varer ikke var på lager, men de skulle sende så fort de resterende varene var kommet inn igjen. Jeg svarte at da ønsker jeg varene som var på lager nå, og at de ettersender de resterende. Dette var greit for de.. Ti dager etter mottar jeg endelig pakka. Fytti fæ**n for no DRIT! Fikk riktignok alt utenom om to ting.. Men tror rett og slett jeg ikke vil ha de ettersendt! Absolutt alle knappene på plagga falt av, omtrent før jeg tok de opp for å prøve de, det var et helt annet stoff på klærne enn hva som stod og var avbildet, fikk en bluse som "nesten likna" på den jeg hadde bestilt (var den, men den så ikke ut som bildet), fargene var TOTALT annerledes, stoffet var så tynt, elendig og dårlig, løse tråder, løse fliker, mønsteret var noe helt annet enn hva som var avbildet osv osv osv.. Dessuten lukta den ene skjorta så vondt at samboeren valgte sjøl å lufte ut stua... Nei, fy, aldri handle noe derfra! Ser utrolig bra ut på nettsiden, men du får kun noe skvip som nesten ikke henger sammen! Snylting og lureri på høyt nivå! Er helt sikkert noen som er fornøyde også, men her i huset var hele bestillingen lureri.. Og i tillegg til den lave prisen; helt sikkert noen underbetalte barn og kvinner som sitter å syr 20timer i døgnet for at "vi rike" skal shoppe billige klær.. Neste gang handler jeg dyrere, og fra butikk.. (Er nok underbetalte damer og barn som dyr her også, men det hender jo jeg trenger klær.. Ett sted må jeg jo kjøpe de)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Noen flere med erfaringer derfra? Anonymkode: 15557...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå