Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Del Skrevet 31. mai 2014 Har en 1 mnd gammel baby. Vurderer lekegrind pga bikkje i hus. Hvor lenge kan man bruke ei lekegrind på 80x80? Anonymous poster hash: 381a8...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 31. mai 2014 #2 Del Skrevet 31. mai 2014 Til barnet klatrer ut? neida, Vet ikke hvor lenge man bruker en slik, men jeg er hvertfall veldig glad i min, og bruker den hver dag. Fikk den når gutten vår ca 2 mnd , nå er han snart 6 mnd han elsker å ligge der med lekene og bamsene sine og pludre, samtidig som jeg kan få dusjet, vasket eller gjort annet husarbeid...eller duppet av på sofaen (alenemamma, så det trengs ofte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Del Skrevet 1. juni 2014 Høres lovende ut! Tusen takk for svaret!! Anonymous poster hash: 381a8...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Del Skrevet 1. juni 2014 Har brukt vår til ca 6 mnd med begge. Syns den ble for liten og ga for liten bevegelsemuligheter ved den alderen, så da bytter vi over til en stor. Anonymous poster hash: 1a006...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 3. juni 2014 #5 Del Skrevet 3. juni 2014 Reiseseng funker fint også - dobbelt bruksområde ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå