Gå til innhold

Skechers sko - bra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nye joggiser til jr i dag. Kule å se på, men hvordan er kvaliteten på Skechers ?

Fortsetter under...

Skrevet

I følge mine gutter er det "jalla-sko" ;)

De er 10 og 13 år da, og temmelig merkebevisst etterhvert...

Anonymous poster hash: 92837...276
Skrevet

Skechers har god kvalitet, men jeg har ikke hatt rene joggesko derfra, mest sneakers.

Anonymous poster hash: bc967...6bf
Skrevet

Datteren min på 1,5 har Sketchers joggesko. Mye sko for pengene, det er iallefall min erfaring. Også er de fine å se på.

Anonymous poster hash: 04cb8...f6e
Skrevet

I følge mine gutter er det "jalla-sko" ;) De er 10 og 13 år da, og temmelig merkebevisst etterhvert... Anonymous poster hash: 92837...276

Nå var det ikke snakk om hva dine barn mener om merket, men om det er bra sko eller ikke.

Anonymous poster hash: f687d...dd2

Skrevet

Jeg elsker de! Har aldri hatt så gode sko før. "Fant" merket for tre år siden, og er frelst ;)

Annonse

Skrevet

Nå er eieren bare 6 år, så han bryr seg ikke et kvekk om hvilket merke det er. Han digger skoene sine :-)

Så håper jeg det er litt kvalitet som varer og at de er gode for foten. Virket leyte og tøyelige, ala Nike flex og free run.

Skrevet

De anses ikke som jalla i usa hvertfall... merket er relativt nytt i norge. Det er bra kvalitet og fine sko.

Anonymous poster hash: 9e5b9...7a4

Skrevet

Har to par selv, syns de er veldig gode som hverdagssko!

Anonymous poster hash: a3e15...37e

Skrevet

I følge mine gutter er det "jalla-sko" ;)

De er 10 og 13 år da, og temmelig merkebevisst etterhvert...

Anonymous poster hash: 92837...276

Sko fra 500 og oppover er jalla-sko?

Anonymous poster hash: 9fe1d...6da

Skrevet

Liker joggeskoene deres kjempegodt. Og så har de noen fine sånne ballerina-joggesko som også er supre for barn med smale føtter. Tror de har ganske god kvalitet.

Litt mer usikker på de blinkeskoene deres med masse mønster/farger på. Kjempefine, men ganske breie og sålen er vel ikke all verdens.

Anonymous poster hash: 635f7...dca
Skrevet

ikke jalla:

det er god kvalitet

det er merke sko i 2.land

det er også litt kult til unger, twinkle toes, med fugler og paljetter etc.

Anonymous poster hash: 7ded0...805

Skrevet

Jeg har hatt noen selv og likt dem veldig godt! Lette å gå med, ser bra ut og holder noen sesonger. 

Annonse

Skrevet

Jenta mi på 6 år har et par, det synes hun er stas fordi de blinker intenst og har knallfarger. Men det er jo bare tøysko med flat såle, så hun bruker de ikke kjempemasse da jeg synes hun skal gå mest i gode sko med ordentlig såle.

Skrevet

De anses ikke som jalla i usa hvertfall... merket er relativt nytt i norge. Det er bra kvalitet og fine sko.

Anonymous poster hash: 9e5b9...7a4

Enig. Bodde i usa i 2 omganger for ca 10 år siden, og 5 år siden, og hadde mange sko derfra da :)

Anonymous poster hash: c6962...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...