Gå til innhold

Press øverst i livmoren/mellomgulvet

Anbefalte innlegg

Har hatt det i mange uker, er nå i uke 35, og er dritt lei (for å si det mildt). Skikkelig ømt og det er ikke fra babyens spark for han sparker mer til siden.

Klarer ikke å spise det jeg har lyst på heller for jeg føler jeg ikke har plass. Må legge meg bakover for å få plass til å puste føler jeg. Flere som har det slik?

Det er ikke noe jeg bør sjekke opp? Blodprøver, blodtrykk og urin har vært helt normalt (bare utslag på Leutcytter, men pga mye utflod regner jeg med).

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 234b1...5d6

Fortsetter under...

Er i uke 40- og har hatt det slik de siste to ukene,- fryktelig ubehagelig! Føler også at jeg ikke får puste,-lufte stopper liksom ved puppene. Hadde også utslag på Leu i urin på sist kontroll,- 75...skulle sendes til dyrkning,- hva vil det si?

Anonymous poster hash: efae8...89f

ikke sende til dyrkning altså, men utslaget (du nevner utflod?)? Har aldri hatt det på tidligere kontroller.

Har hatt utslag i de forrige svangerskapene også, sendt til dyrking men ikke funnet noe. De har spurt om jeg har mye utflod (som forurenser urinen) - og det har jeg, så da har jeg tenkt at det er derfor jeg får utslag.

Har du også "basketball-mage" eller? Det synes ingenting på sidene, tror kanskje det er derfor det er sånn denne gangen. :)

ikke sende til dyrkning altså, men utslaget (du nevner utflod?)? Har aldri hatt det på tidligere kontroller.

Har hatt utslag i de forrige svangerskapene også, sendt til dyrking men ikke funnet noe. De har spurt om jeg har mye utflod (som forurenser urinen) - og det har jeg, så da har jeg tenkt at det er derfor jeg får utslag.

Har du også "basketball-mage" eller? Det synes ingenting på sidene, tror kanskje det er derfor det er sånn denne gangen. :)

Ok..satser på at det er derfor jeg også fikk utslag! Ja har skikkelig basketballmage,- venter en liten gutt:) Har funnet ut at det er godt å puste dersom jeg står på alle fire og legger hodet i hendene og sprer bena..står liksom med rumpa i været om du skjønner.Føler jeg får mer luft ned i lungene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...