Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Hvordan får jeg det? Både vanlig tekstmelding og iMessage. Anonymous poster hash: fd8fc...104
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Du må laste ned emojiicons (velg en gratis fra feks emojii) fra AppStore først, og så legge dem til som tastatur på tlf da dukker det opp et lite jordkloden-ikon på tastaturet ditt hvor det dukker opp smilies og andre figurer. 😊 Anonymous poster hash: 32407...d18
Kamomille Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Du må laste ned emojiicons (velg en gratis fra feks emojii) fra AppStore først, og så legge dem til som tastatur på tlf da dukker det opp et lite jordkloden-ikon på tastaturet ditt hvor det dukker opp smilies og andre figurer. Anonymous poster hash: 32407...d18 Emoji ligger allerede ine på alle I-produkter som mulig tastatur, men du må selv legge det til: Innstillinger-generelt-tastatur-tastaturer-legg til nytt tastatur
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Du må laste ned emojiicons (velg en gratis fra feks emojii) fra AppStore først, og så legge dem til som tastatur på tlf da dukker det opp et lite jordkloden-ikon på tastaturet ditt hvor det dukker opp smilies og andre figurer. Anonymous poster hash: 32407...d18 Emoji ligger allerede ine på alle I-produkter som mulig tastatur, men du må selv legge det til: Innstillinger-generelt-tastatur-tastaturer-legg til nytt tastatur Javel? Det lå nå ikke inne på verken min iPhone 4 eller 5... Anonymous poster hash: 32407...d18
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Du må laste ned emojiicons (velg en gratis fra feks emojii) fra AppStore først, og så legge dem til som tastatur på tlf da dukker det opp et lite jordkloden-ikon på tastaturet ditt hvor det dukker opp smilies og andre figurer. Anonymous poster hash: 32407...d18 Emoji ligger allerede ine på alle I-produkter som mulig tastatur, men du må selv legge det til: Innstillinger-generelt-tastatur-tastaturer-legg til nytt tastatur Javel? Det lå nå ikke inne på verken min iPhone 4 eller 5... Anonymous poster hash: 32407...d18 Snodig! Her gjør det det både på Iphone4, Iphone 4s, Iphone 5s, Ipad2 og Ipad Air........ Det ligger sammen med alle de andre tastaturene, f.eks svensk, engelsk, arabisk osv.... Anonymous poster hash: 26f9d...ee1
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 http://support.apple.com/kb/HT4976?viewlocale=no_NO&locale=no_NO Anonymous poster hash: db3f5...e4a
Nullstress;) Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Nå har ejg også lastet den den gratise versjonen av emoji. Men nåe jeg går inn på generelt - tastatur- så er det ingenting der som heter "hent nytt tastatur"..... Har iphine 4s.
Nullstress;) Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Nå har ejg også lastet den den gratise versjonen av emoji. Men nåe jeg går inn på generelt - tastatur- så er det ingenting der som heter "hent nytt tastatur"..... Har iphine 4s. Glem det! Klarte det
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Tusen takk HI Anonymous poster hash: fd8fc...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå