9desember Skrevet 30. mai 2014 #1 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg er sikker på at jeg en gang leste et sted at babyen ikke skal sove med kosedyr, koseklut eller lignende før en viss alder. Men nå finner jeg det ikke igjen, og jeg husker ikke hvilken alder det var snakk om. Jeg har en 6 mnd gammel datter og lurer på om jeg nå kan begynne å la henne sove med kosedyret sitt? Eller bør jeg vente til hun er ca ett år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirvill Skrevet 30. mai 2014 #2 Del Skrevet 30. mai 2014 Har jeg aldri hørt noe om.. Har brukt koseklut til begge mine fra nyfødt av, dynket i morsmelk. Har vært trofast følger og roer ned ved søvn synes vi. Følger så klart med at den ikke havner over hodet under innsovning, og legger den litt i fra ansikt når baby er sovnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 30. mai 2014 #3 Del Skrevet 30. mai 2014 Det skilles mellom langhåret og korthåret kosedyr ihvertfall. 6 mnd tror jeg er uproblematisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9desember Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai 2014 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 30. mai 2014 #5 Del Skrevet 30. mai 2014 Min på 6 mnd har en kosebamse kanin med lange ører, de holder hun i om natten og koser med den..så tror det skal gå helt fint nå ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå