Hjertebarna Skrevet 29. mai 2014 #1 Del Skrevet 29. mai 2014 Innen en mnd kommer endelig lillebror til verden og med han følger det såklart masse av tanker, blant annet ting som vil forandres for storebror sin del. Storebror fyller 3 år om 14 dager og bruker smokk på natta. I det siste har jeg tenkt en del på at han kanskje burde slutte med den snart. Men jeg klarer rett og slett ikke bestemme meg for hvilket valg som er best.. Noen sier at smokk kan være veldig greit å ha til storebror i mnd fremover, som en grei løsning hvis han og baby skulle våkne opp på natta samtidig. Putte smokken inn og fortsette med minstemann, uten mer diskusjon. Andre forteller at det er på tide å slutte nå, siden han tross alt snart er 3. Det er heller ikke sikkert at det kommer til å bli situasjoner på natta hvor smokken er den eneste løsningen. Men er det dumt å ta dette valget nå rett før lillebror kommer? Skal jeg ta ifra denne kosen nå når han kanskje trenger den? Jeg er så utrolig usikker på hvordan storebror vil reagere og jeg vil gjøre det aller beste for han. Håper dere kan dele erfaringer og råd til en veldig usikker mor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 30. mai 2014 #2 Del Skrevet 30. mai 2014 Iom at du ikke har tatt den bort tidligere hadde jeg drøyd det noen mnd. Anbefaler få endringer tett inntil fødsel. Min eldste sov dårligere i noen mnd, men tror det delvis skyldtes drømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmelon Skrevet 30. mai 2014 #3 Del Skrevet 30. mai 2014 Hadde absolutt ikke tatt bort smokken rett før han blir storebror. Den smokken kan være en god trøst når hele verdenen hans blir snudd opp ned om en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå