Gå til innhold

Har hatt så mye kynnere i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man merker ikke uvi på samme måte under svangerskap dessverre 😞 Jeg har hatt det to ganger allerede uten et eneste symptom og jeg har sterke smerter når jeg får det til vanlig.

Evt kan det rett og slett bare være at kynnerne tar seg opp nå. Jeg venter mitt tredje barn og er 37+4 nå..hos meg har kynnerne startet veldig tidlig hver gang.

Jeg har hatt mer kynnere den siste uken, men nå er jeg 35+2 uker på vei så da er det naturlig at tar det seg opp, men jeg er litt ups fordi urinprøven min slo ut på hvite blodlegemer på tirsdag og lege spurte etter om jeg hadde andre tegn til uvi. Det har jeg ikke, så hun slo det fra seg, men jeg trodde at lege visste at man burde sjekke det ekstra da man er gravid pga noen ganger manglende symptomer.Tror jeg bare skal kjøpe en sticspk  på apoteket idag og sjekke selv så får jeg kontakte lege hvis det er utslag. 

Med dette vil jeg si at man skal være ups på uvi. 

Annonse

Jeg har alltid hatt mye kynnere under mine svangerskap. Jeg begynte tidlig denne gangen også, allerede i uke 20. Jeg har sikkert kynnere 20 + om dagen, noen med mensmurringer og andre litt mer svake.

Så lenge de ikke gjør vondt (de kan dog være ubehagelige), så er det helt normalt.

For en uke siden kunne jeg ta tiden på de, de ga seg liksom ikke selv om jeg skiftet aktivitet - men de ga seg etter et par timer med 3-4 min mellom hver...

Er forresten 34 uker på vei.

Er det noen sammenheng mellom kynnere og UVI?

Hilsen frk. kynnere

Nei, men det kan noen ganger ta seg opp med kynnere hvis man har uvi.I noen tilfeller kan det visstnok gjøre at det går over til rier og for tidlig fødsel det er vel derfor de er så obs på uvi Som oftest er det nok bare helt naturlig med kynnere. De sier at etter uke 20 så er det vanlig å begynne å kjenne kynnere og at det ofte tar seg opp etter uke 30 og utover. Jeg har tatt en test på uvi idag, men jeg har ikke det. Så da må jeg nok slå meg til ro med at det er kynnere .

Takk for alle svar!

Jeg tror faktisk jeg har lokalisert problemet. Kynnerne oppstod nemlig samtidig som jeg begynte å bruke et bekkenbelte. Skal nå kutte ut beltet en stund og se om kynnerne forsvinner.

Anonymous poster hash: 72bf3...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...