Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke noe tr enda, i alle fall.. Åhh, ikke lett å vente i spenning slik!

Jeg ville kanskje tenkt annerledes på det hvis jeg kjente syklusen min og var trygg på den, men selv tør jeg ikke røre alkohol eller spekemat eller noe selv om tr skulle komme.. I tilfelle jeg likevel er gravid. Litt av en sommer;) Nok en grunn til å håpe at det går fort!

Selv tar jeg Lifeline Care Gravid. Synes det er litt dumt at de har jern i seg, redd for å få for mye. Har aldri sjekket nivået mitt, men spiser mye korn og slikt. Ellers liker jeg så godt at de har trygge og rene omega 3-kapsler, alle vitaminer og mineraler (men ikke så mye vitamin A, det er bra), og folat, samt litt blåbærekstrakt. De følger myndighetenes anbefalinger, så føles trygt (er bare bittelitt skeptisk til jernet). Får sjekke hos legen når den tid kommer, tenker jeg. Mister så mye blod under tr, så går sikkert greit før det. Fikk jo også to blødninger på tre uker pga. pille-slutt.

Anonymous poster hash: f21ef...6ab

Fortsetter under...

Ikke noe tr enda, i alle fall.. Åhh, ikke lett å vente i spenning slik!

Jeg ville kanskje tenkt annerledes på det hvis jeg kjente syklusen min og var trygg på den, men selv tør jeg ikke røre alkohol eller spekemat eller noe selv om tr skulle komme.. I tilfelle jeg likevel er gravid. Litt av en sommer;) Nok en grunn til å håpe at det går fort!

Selv tar jeg Lifeline Care Gravid. Synes det er litt dumt at de har jern i seg, redd for å få for mye. Har aldri sjekket nivået mitt, men spiser mye korn og slikt. Ellers liker jeg så godt at de har trygge og rene omega 3-kapsler, alle vitaminer og mineraler (men ikke så mye vitamin A, det er bra), og folat, samt litt blåbærekstrakt. De følger myndighetenes anbefalinger, så føles trygt (er bare bittelitt skeptisk til jernet). Får sjekke hos legen når den tid kommer, tenker jeg. Mister så mye blod under tr, så går sikkert greit før det. Fikk jo også to blødninger på tre uker pga. pille-slutt.

Ja, helt grusomt å gå rundt å være så spent hele tiden :P ikke noen tegn på TR her heller enda heldigvis :)

Har hatt veldig ømme bryster og brystvorter (sistnevnte har jeg aldri hatt før) de siste 10-12 dagene. Og kjent litt murringer i en ukes tid. Alt kan være pms, og alt kan være graviditet, sånn jeg har skjønt det. Så nytter jo ikke;) Men nå kom det en del hvitt utflod, og bittelitt brunt i det. Beklager detaljene! Kan det være dette spotte-greiene eller festeblødning? Vet ikke om/når eggløsning var, men kan ha vært mellom 18. og 26. juni. Sannsynligvis er det vel tr som kommer. Har litt svake, svake murringer. Men håper til det siste;)

Har hatt veldig ømme bryster og brystvorter (sistnevnte har jeg aldri hatt før) de siste 10-12 dagene. Og kjent litt murringer i en ukes tid. Alt kan være pms, og alt kan være graviditet, sånn jeg har skjønt det. Så nytter jo ikke;) Men nå kom det en del hvitt utflod, og bittelitt brunt i det. Beklager detaljene! Kan det være dette spotte-greiene eller festeblødning? Vet ikke om/når eggløsning var, men kan ha vært mellom 18. og 26. juni. Sannsynligvis er det vel tr som kommer. Har litt svake, svake murringer. Men håper til det siste;)

Har selv hatt litt ømme pupper, hatt masse murringer og følt meg oppblåst og generelt trøtt og sliten.. Jeg hadde mest sansynlig EL 17. mai :) Jeg har bare litt hvit utflod ingen antydning til TR som det vanlig vis pleier å være litt før den kommer. Hvis du hadde EL i slutten av mai så kan det vel være en festeblødning :)

Annonse

Krysser fingrene for at det er noe sånt!

Sitter liksom og kniper igjen -vil ikke at noe skal komme;)

Håper din tr ikke kommer:):)

Ja, får håpe på det ! Må jo bare håpe på det beste til det motsatte er bevist :)

Håper ikke din TR kommer heller :)

Takk. Men med så mange aborter tar jeg det hele med knusende ro. Positiv test før IKM regner jeg ikke som positiv. Men jeg må nok ringe lege i morgen om det er fortsatt strek. Så begynner den nærvepirrende ventingen. Gruer meg nesten mer enn jeg gleder meg. Får heldigvis masse ul. Nå har jeg både kvalme. Sure oppstøt og ømme bryst så kanskje det betyr at det er en sterk spire

Annonse

Og ja. Det blir spennende å følge hverandre.

MS. Impatient. Jeg er også inne på habituell abort. Mye støtte å finne der og mange solskinnshistorier.

GRATULERER med positiv test!!! :) :) :) 

Jeg har vært der og snoket litt, men ikke skrevet noe selv enda.. Men får se om jeg blir en "solskinnshistorie" eller ikke da ;) 

Jeg som var så cool med dette klarte ikke å vente lenger, så jeg løp innom apoteket på vei til trening. Jeg var blitt mer og mer sikker på at jeg var gravid. Det var liksom ikke grubling, det var som en sannhetsfølelse. Og hadde heg ikke rett!! Testen var svak, men positiv :D

GRATULERER med positiv test til deg også :) :) :) Så utrolig bra!!! :) 

Symptomer sist nå var så og si fraværende. Derfor ante jeg ugler i mosen. Hadde en slags stikkende følelse på høyre side (min eneste eggleder), men det var langt nede, typ som en strekk i lysken. Og den stikkende følelsen ble verre og verre ettersom spontanaborten satte i gang (+ smerter i ryggen). 

Er litt usikker på om det blir riktig å telle dager fra selve dagen jeg startet å blø (søndag 4.mai) eller dagen etter (mandag)? Jeg har 32 dagers syklus så hvis jeg regner fra 4.mai blir det faktisk IKM i dag.. Hm..! Får se om det skjer noe i løpet av dagen eller helga da :) 

Jeg som var så cool med dette klarte ikke å vente lenger, så jeg løp innom apoteket på vei til trening. Jeg var blitt mer og mer sikker på at jeg var gravid. Det var liksom ikke grubling, det var som en sannhetsfølelse. Og hadde heg ikke rett!! Testen var svak, men positiv :D

GRATULERER med positiv test til deg også :) :) :) Så utrolig bra!!! :)

Symptomer sist nå var så og si fraværende. Derfor ante jeg ugler i mosen. Hadde en slags stikkende følelse på høyre side (min eneste eggleder), men det var langt nede, typ som en strekk i lysken. Og den stikkende følelsen ble verre og verre ettersom spontanaborten satte i gang (+ smerter i ryggen).

Er litt usikker på om det blir riktig å telle dager fra selve dagen jeg startet å blø (søndag 4.mai) eller dagen etter (mandag)? Jeg har 32 dagers syklus så hvis jeg regner fra 4.mai blir det faktisk IKM i dag.. Hm..! Får se om det skjer noe i løpet av dagen eller helga da :)

Jeg tok en test akkurat og den var veldig positiv :)

Gratulerer så masse Mh90 :D 

Mrs-impatiant: det vr litt av grunnen til at jeg kjente det litt på meg også, hadde bare ett ordentlig symptom (som man kunnne stole på ikke var noe annet) som gjorde meg ganske sikker på at jeg var gravid, og det var skjevheten i puppene, hehe! Du kan jo ta en test i dag da, hvis du mistenker at ikm er idag, det er jo bare lommeboka som kjenner det ;) Lykke til !!

Gratulerer Mh90!! :) :)

Jeg har derimot fått tr i dag:( Skuffet og lei, men ser nå fremover. Ny sjanse om ikke lenge:) Første "skikkelige" etter pilleslutt, så er i det minste takknemlig for at kroppen er i gang med det samme, da. Får bare krysse fingrene for at det går neste gang. Håper så inderlig.

Lykke til, dere andre! :) Og dere som har fått positiv: SÅ glad på deres vegne:) Nyt den kommende tiden!

Måtte bare ta en billig-test nå og den var blank, blankere, blankest. Og jeg har fått samme stikkende smerte (men på venstre siden denne gangen), så TR kommer nok i natt tenker jeg. Får bare håpe at TR faktisk kommer sånn at kroppen min ikke er tullerusk etter SA'en! 

TR var par dager kortere denne perioden, så da starter kosen litt tidligere denne gangen, hihi. Litt uvanlig, for jeg pleier å ha TR en hel uke :P

Gratulerer til de av dere som har fått positiv test, håper å følge etter om ikke så altfor lenge!!! ;)

Gratulerer Mh90!! :) :)

Jeg har derimot fått tr i dag:( Skuffet og lei, men ser nå fremover. Ny sjanse om ikke lenge:) Første "skikkelige" etter pilleslutt, så er i det minste takknemlig for at kroppen er i gang med det samme, da. Får bare krysse fingrene for at det går neste gang. Håper så inderlig.

Lykke til, dere andre! :) Og dere som har fått positiv: SÅ glad på deres vegne:) Nyt den kommende tiden!

Æsj så kjedelig da!! Bedre lykke neste pp :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...