Gå til innhold

Kaspara eller Josefine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Josefine er finest. Koselig navn:) Og med et litt spesielt etternavn, kan Kaspara bli litt vel fremmed, kanskje? Men dere skal velge det dere synes er aller finest selv! :)

Blir uansett bra, begge er fine:)

Anonymous poster hash: 93471...515

Annonse

Forresten.. vet om flere som har hatt nesten helt sort hår de første dagene og endt opp med det hviteste håret du kan tenke deg, også som voksen. Så ville ikke lagt for mye i hårfargen nå med tanke på navn;)

Anonymous poster hash: 93471...515

Annonse

Jeg ville stemt på Josefine! Synes dessverre ikke så godt om Kaspara, det er så mye tyngre...Gi det litt tid om dere er i det hele tatt litt usikre, ikke føl noe press på å måtte gi navn sånn med en gang etter fødselen.

Anonymous poster hash: 6bf6a...9a9

Husker jeg fikk høre at min tipp oldemor het Kaspara, og jeg syns det var et helt latterlig navn. Helt forferdelig. Og når jeg var gravid for 2 år siden, sa jeg høyt at jeg aldri kom til å gi en datter navnet Agnes, etter min bestemor. Men så sitter jeg her da, gravid igjen, og Agnes er foreløpig førstevalget hvis det skulle være en jente i magen. Og Kaspara er jo bare et fantastisk navn! Jammen forandrer smaken seg med åra ;) Gratulerer så mye med Kaspara, et kult navn til det jeg er sikker på er ei skjønn jente :)

Husker jeg fikk høre at min tipp oldemor het Kaspara, og jeg syns det var et helt latterlig navn. Helt forferdelig. Og når jeg var gravid for 2 år siden, sa jeg høyt at jeg aldri kom til å gi en datter navnet Agnes, etter min bestemor. Men så sitter jeg her da, gravid igjen, og Agnes er foreløpig førstevalget hvis det skulle være en jente i magen. Og Kaspara er jo bare et fantastisk navn! Jammen forandrer smaken seg med åra ;) Gratulerer så mye med Kaspara, et kult navn til det jeg er sikker på er ei skjønn jente :)

Ha ha, ja. Og jeg fant mine gamle dagbøker (som jeg rev og brant etterpå!) hvor det sto at jeg skulle få en datter som skulle hete Lineah-Monique. Lo av mamma som likte Cornelia. Vel, jeg vet hva jeg foretrekker i dag ;-)

Gratulerer med navnevalget! :)

Jeg har ei lita Kaspara, fantastisk navn og vi er veldig fornøyde med valget vårt :)

(Jeg har også oldemor som het Kaspara og har alltid likt navnet, så når jeg endelig fikk med meg samboeren var lykken stor!)

Anonymous poster hash: e140c...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...