Gå til innhold

Kvinne doktoren i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å bestille ul, er i dag 8+ 2 så tenkte å vente til jeg er 12 uker,men skjønner ikke helt hva jeg skal bestille? Tidlig ul , mellom uke 11-13+6 eller 2d ultralyd, svangerskapskontroll/screening fra mellom uke 5/6

Hva krysser jeg av på??

Anonymous poster hash: 5a49c...130

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144145181-kvinne-doktoren-i-t%C3%B8nsberg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er kjempeflink så bare å glede seg. Om du bare skal på en av tingene så hadde jeg valgt å gå i uke 12. Da kan de sjekke skikkelig organer og neseben/ nakkefold.

Det er betryggende (men klart dyrt) å gå i uke 6-7 også, men det eneste du går sett da er størrelse og at hjerte banker. Før uke 6 er ikke vits da det er i grenseland på om hjerte har begynt å slå. Hvis du kommer noen dager for tidlig så blir du bare bekymret så vent til du er ute i uke 6.

Men om du klarer å vente så vil du kunne se et lite foster som rører seg og turner rundt samt at legen kan sjekke at alt er ok i uke 12. ❤️

Jeg har så lyst å bestille ul, er i dag 8+ 2 så tenkte å vente til jeg er 12 uker,men skjønner ikke helt hva jeg skal bestille? Tidlig ul , mellom uke 11-13+6 eller 2d ultralyd, svangerskapskontroll/screening fra mellom uke 5/6

Hva krysser jeg av på??Anonymous poster hash: 5a49c...130

jeg skal til han 11 juni da er jeg 11 uker på vei :) han kan ta utvendig ul fra uke 9. Var der i et tidligere svangerskap og da så han kjønnet klart i uke 12 !!! :D

Annonse

Jeg bestilte time i dag, er 11+1 når jeg skal dit, gleder meg :) har egentlig ikke tenkt på at jeg kanskje kan få vite kjønnet :D

er akkuratt 11 uker den dagen jeg skal dit....spendt :fnise:
ja gleder meg veldig:) sikkert dumt spørsmål, men far kan vel være med ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...