Gå til innhold

Er nesten helt blank på navn, men hva med dette...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint navn:) Passe søtt og feminint. Ikke helt min stil, men liker det likevel:)

Synes i utgangspunktet at fire navn er litt mye, men dette er så kort, så det gjør ikke noe her (særlig hvis dere ikke velger bindestrek mellom etternavnet, det synes jeg er litt slitsomt;)). Marianne, f.eks., ville jo vært like langt som Linn-Marie.

Hvis dere liker det: gå for det! :) Og koselig med oppkalling:)

Anonymous poster hash: 2c9dc...8ee

Annonse

Og: jeg har to etternavn og et kort to-stavelsesfornavn selv, og har alltid syntes det har vært superkjedelig med et så kort fornavn. Synes ikke man skal velge noe kjempekort bare fordi man føler man må. Velg det dere synes er finest:) Dere kan evt. droppe bindestreken, så står hun mer fritt til å bruke bare et av de hvis hun skulle ønske det.

Annonse

Synd! Det er fint, og VIRKELIG ikke langt! Og koselig med oppkallingen. Hun blir kanskje skuffet hvis hun senere får høre hva hun kunne ha hett. Er jo ikke lenger enn Amalie og Emilie i antall stavelser. Menmen. Får vel bli My eller Mo, da? ;)

Men kanskje dere finner noe kort og fint? :) Hva med Lilly? Mia? Live? Livia?

Linn-Mari var jo et godt forslag. Men liker da at man beholder trykket på a´en i Mari, og ikke legger trykk på i´en (det er så hardt og sjarmløst). Eller hva med Mailin (finnes flere skrivemåter)?

Linn-Mari var jo et godt forslag. Men liker da at man beholder trykket på a´en i Mari, og ikke legger trykk på i´en (det er så hardt og sjarmløst). Eller hva med Mailin (finnes flere skrivemåter)?

He he, dette er første gang jeg har hørt at mitt navn er hardt og sjarmløst ;-)

Anonymous poster hash: 9dab7...621

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...