Gå til innhold

Tiden går så sakte! Er bare 4+4, og vil over til uke 6 nå

Anbefalte innlegg

Jeg vil over til uke 6 fordi da kan man se hjerte banke på evt en tidlig ul?

Jeg er så redd og bekymret for at det ikke skal være liv der inne...

Så vil ha det bekreftet at det er en liten der inne, og at alt er som det skal....
Men tiden går så uendelig sakte!!! :-(

Anonymous poster hash: e0080...e0d

Fortsetter under...

Uff det føles ut som en evighet, jeg vet! :/ husker godt jeg var 3-4 uker på vei - i morgen er jeg 11. Så det går gradvis, men brått er du der:) prøve å ikke tenke så mye på det, finne på ting og få tiden til å gå.

Jeg hørte hjertelyd i uke 6:-)

Uff det føles ut som en evighet, jeg vet! :/ husker godt jeg var 3-4 uker på vei - i morgen er jeg 11. Så det går gradvis, men brått er du der:) prøve å ikke tenke så mye på det, finne på ting og få tiden til å gå.

Jeg hørte hjertelyd i uke 6:-)

Hvordan gjorde du det? ;-)

Anonymous poster hash: 17539...a90

Fikk tiden til å gå mener du? Så tidlig som 3-4 uker gikk det veldig sakte. Men med all jobb og ting som skjedde underveis; bursdager, fiske, campingturer osv så har det gått greit :-) jeg tok også en uke ferie, så fra uke 9 til 10 gikk veldig fort. :)

Annonse

Hehe bestilte tidlig ultralyd privat. Bare å søke på google om hvor de tilbyr det der du bor.

Nå klarte ikke jeg å vente noe lenger, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å si noe.. Meen! Vil anbefale å vente med tidlig ul til rundt 9 uker. Da ser man så mye mer enn i uke 6. Da er det bare en liten klump som dunker.

Hilsen ei som har vært på tidlig ul i uke 6, 8 og 10+4 :) haha

Hehe, så spennende! :) jeg har ikke så mye tålmodighet jeg heller, men det sies at så lenge symptomene er der, et det liv. ;) håper bare det er sant. :)

Endret av Stemorsblomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...