Gå til innhold

Føler meg stor og tung!

Anbefalte innlegg

Er "bare" i uke 34 men føler at jeg er helt sprekkeferdig på kveldene. Og om natten må jeg nå ha 3 puter, en mellom beina, en bak ryggen og en under magen... Og det er tungt å snu seg ja. Skrekk og gru, hvordan blir det fremover med enda større mage! ;)

I går kveld holdt den lille meg våken i tre timer før den endelig roet seg, den var helt vill. Hvordan roer dere den lille? Jeg klarte ikke å stå opp og gå heller, fordi det presset mot mellomgulvet, da hjelper det bare å legge seg litt bakover.

Anonymous poster hash: dc1bd...24e
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144145105-f%C3%B8ler-meg-stor-og-tung/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her hjelper det å synge, og å stryke snuppa over ryggen/rumpa... og hvis ikke det funker, så pleier jeg å be mannen om å holde meg på magen, for da pleier hun å roe seg :)

så må jeg passe på å ikke spise så mye før jeg skal legge meg, for da blir det ekstra mye liv :P

men GUD så koselig det er da... <3

er 35 uker forresten :)

Hei!

Vanligvis hjelper det at mannen stryker over magen, men i går hjalp det virkelig ikke. Det gjorde vondt, så mye romsterte den der inne!

Trodde den skulle bli roligere mot slutten av svangerskapet jeg... ;)

Jo, koselig å kjenne spark - innimellom - men denne her hadde virkelig disconight da jeg la meg.

Vi er jo nesten like langt på vei vi da :)

Anonymous poster hash: dc1bd...24e

Er også 35 uker på vei, men jeg elsker at han beveger seg og er i vigør selv om det noen netter er voldsomt til romstrering :) Er betryggende med hver lille bevegelse. Det som hjelper er stryking på magen og det er ofte litt forskjell hvilke side jeg ligger på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...