Gå til innhold

Syns du det er fint når lårene går innover på innsiden "the gap"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke om det ikke er naturlig. Hvis du må slåss for det vil det si at du også blir altfor tynn ellers, og det er hverken pent eller sunt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stankelbein - nei. Kvinner er mest sexy med litt former. Har man thigh gap naturlig med normale, friske lår og bein, så klart det er flott! Man kan ikke trene seg til thigh gap, det kommer av hvordan hoftene dine sitter. Slanker man seg til det blir det unaturlig og forstyrrende. Mannen liker heller ikke den siste kategorien.

Til den som lurte på om ikke alle har det: thigh gap skal være en åpning mellom beina fra kjønn til knær, mens man står med føttene sammen. Ellers har vel de aller fleste den sexy lille åpningen øverst ved lårene :)

En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest.

http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg

Anonymous poster hash: 018bc...11a

Jeg måtte google litt for har hørt uttrykket, men har ikke satt meg inn i hva dette er. Ser jo nå at det er en latterlig ting å hige etter. Helt enig i det som skrives over her og det som slår meg når jeg se bildet du har lagt ved er at forholdet mellom lår og legg ser jo helt latterlig ut. De er jo nesten like tynne og det blir jo helt feil! Hun til høyre er mye mer sexy spør du meg - skranglete catwalk-modeller kan da umulig være attraktivt. Ingen tvil om at vi lever i en forskrudd verden...

Anonymous poster hash: f8611...4d8

Skrevet

Jeg synes ikke at the gap er fint. Det blir med en gang noe dyreaktig/hesteaktig over det. Vet at mange liker det, men min mann og vennene hans liker det faktisk ikke!

Anonymous poster hash: 6c60d...b69

Og la meg gjette, du har det ikke? 

Anonymous poster hash: e9aad...47e

Skrevet

Jeg har gap, og synes det er fint. Har veltrente ben, og naturlig lav fettprosent. Står jeg med bena helt samlet, har jeg ikke gap, og ser på ingen måte ut som hun på bildet. Anonymous poster hash: f6706...806

Da har du vel per definisjon ikke thigh gap, siden man skal stå med bena samlet og likevel ha mellomrom fra knærne og opp. Hvis jeg ikke samler beina får jeg naturligvis også mellomrom mellom låra.Anonymous poster hash: 018bc...11a

Når jeg står med bena ca 5 cm fra hverandre har jeg mellomrom fra knærne og opp burde jeg vel heller skrevet:)

Anonymous poster hash: f6706...806

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over dette jeg. Men måtte reise meg opp og se selv, og mine lår er ikke i nærheten av å gå inntil hverandre. Men ikke stort jeg får gjort med det. 

Skrevet

Synes det er fint ja, og skulle gjerne hatt det. Dere som synes hun feite til høyre på bildet er sexy, kan jo ikke være riktig vel bevart.

Anonymous poster hash: 81f35...314

Skrevet

Synes det er fint ja, og skulle gjerne hatt det. Dere som synes hun feite til høyre på bildet er sexy, kan jo ikke være riktig vel bevart.

Hahahahahaha hehehehehehe hohohohohoho...Takk for latteren...

Anonymous poster hash: ba9ee...c2f

Skrevet

Synes det er fint ja, og skulle gjerne hatt det. Dere som synes hun feite til høyre på bildet er sexy, kan jo ikke være riktig vel bevart.Anonymous poster hash: 81f35...314

Feit???

Hun andre ser jo faktisk anorektisk (eller kreftsyk) ut. Man ser LETT at det ikke er naturlig for en dame å være så tynn og skrapet...

Anonymous poster hash: d17f6...386

Skrevet

:laugh:

Anonymous poster hash: 7c8fc...1a3

Skrevet

Synes det er fint ja, og skulle gjerne hatt det. Dere som synes hun feite til høyre på bildet er sexy, kan jo ikke være riktig vel bevart.Anonymous poster hash: 81f35...314

Feit???

Hun andre ser jo faktisk anorektisk (eller kreftsyk) ut. Man ser LETT at det ikke er naturlig for en dame å være så tynn og skrapet... Anonymous poster hash: d17f6...386

Feit ja. Hun har pæreform og ridebukselår. Sikkert masse cellulitter også, som ikke kommer frem på bildet.

Skrevet

Jaa! Jeg ønsker meg det! Ikke sånn kjempemye gap. Men litt iallefall :D

Anonymous poster hash: ab316...38b
Skrevet

Feit???

Hun andre ser jo faktisk anorektisk (eller kreftsyk) ut. Man ser LETT at det ikke er naturlig for en dame å være så tynn og skrapet... Anonymous poster hash: d17f6...386

Feit ja. Hun har pæreform og ridebukselår. Sikkert masse cellulitter også, som ikke kommer frem på bildet.

Er du bitter over å se ut som en gutt kanskje? :)

Skrevet

Hun ser ganske lik ut som meg som er 176 cm høy og veier 63 kilo. Bmi 20,3.

Om du mener dette er feit så ville jeg bestilt en legetime for å få hjelp.

Anonymous poster hash: 19559...e10

Skrevet

Hun til høyre er for stor ja. Venstre er slank og lekker. Og nei hun ser ikke anorektisk el ut som en gutt. Må være litt større damer det da som kommer med guttekortet og misunnelig ..... Det er ikke så lekkert med ekstra fett, celulitter og ridebukselår. Det medfølger str deres og hadde vi sett det høyre bilde uretusjert ... Vel da hadde det ikke vært fult så. " lekkert"

Anonymous poster hash: 70c55...7db

Skrevet

Hun til høyre er for stor ja. Venstre er slank og lekker. Og nei hun ser ikke anorektisk el ut som en gutt. Må være litt større damer det da som kommer med guttekortet og misunnelig ..... Det er ikke så lekkert med ekstra fett, celulitter og ridebukselår. Det medfølger str deres og hadde vi sett det høyre bilde uretusjert ... Vel da hadde det ikke vært fult så. " lekkert"

Anonymous poster hash: 70c55...7db

Haha, for hun til venstre er jo nydelig :laugh: Trollemor :)

Skrevet

Hun til venstre har jo ikke rumpe. Mens hun til høyre har en sykt lekker en :)

Anonymous poster hash: de25d...98a
Skrevet

Jeg har gap, og synes det er fint. Har veltrente ben, og naturlig lav fettprosent. Står jeg med bena helt samlet, har jeg ikke gap, og ser på ingen måte ut som hun på bildet. Anonymous poster hash: f6706...806

Da har du vel per definisjon ikke thigh gap, siden man skal stå med bena samlet og likevel ha mellomrom fra knærne og opp. Hvis jeg ikke samler beina får jeg naturligvis også mellomrom mellom låra.Anonymous poster hash: 018bc...11a
Når jeg står med bena ca 5 cm fra hverandre har jeg mellomrom fra knærne og opp burde jeg vel heller skrevet:)

Anonymous poster hash: f6706...806

Pussig at du har mellomrom når du står med beina 5 cm fra hverandre ;):lol:

Anonymous poster hash: e07fd...37d

Skrevet

Jeg har rompa og hoftene som hun til høyre, men gap'en som hun til venstre :)

Anonymous poster hash: 46f0f...3a6
Skrevet

Like dis...?

aM18qyW_700b.jpg

post-849101-0-52396800-1401420236_thumb.jpg

Skrevet

Hos de som har det antrulig så er det jo finest. Men har jo eksempler på veldig små og tynne damer som IKKE har slik "gap". Så mange MÅ blir unaturlig tynne for og få det. Da blir det ikke like fint. Da blir formen på låra helt feil og "the gap" blir bare et digert hull mellom bena som viser bekkenet mer enn det gutta "håperog se";- om dere skjønner hva jeg mener.

Jeg kunne hatt "gap", uten og bli sykeligtynn, men har 3-4kilo ekstra og litt løshud etter og ha veid 110 kilo, så det blir vanskelig. Men hadde det i ungdommen, og jeg var ikke tynn!

Anonymous poster hash: 28ab6...f85
Skrevet

De fleste på slike bilder med gap er photoshoppet. Også modeller.

Anonymous poster hash: 6e09a...e5a

Skrevet

Oh my god Captain , hehe har ikke ord. Det var spesielt.....

Skrevet

Ikke for å kritisere at du spør om ting du lurer på her inne - jeg syns man skal kunne spørre om det meste av stort og smått. Men det spørsmålet følte jeg nesten var helt irrelevant. Man er som man er - noen har mellomrom der nede, andre ikke. Har ALDRI tenkt over om det er fint eller ikke.

Jeg syns du skal tenke mer på om du har tilegnet deg nok kunnskap i dag, eller om du har vært grei nok - ikke om det er mulig å se mellom lårene dine eller ikke.

Anonymous poster hash: 7cda8...986
Skrevet

Bare så det er sagt så har jeg "the gap", jeg har mine tanker om hvordan MIN kropp skal se ut, men jeg holder kjeft om det.  Ikke skjønner jeg at voksne/mødre/forbilder diskuterer kropp på denne måten ("det er stygt", "det er pent") 

Hva med å ha fokus på at alle er forskjellige, og at kroppen kan forandre seg med årene. 

Jeg håper ikke noen hormonelle tenåringsjenter sitter å leser dette :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...