Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. mai 2014 #26 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har det, syns ikke det er spesielt pent, selvom jeg får høre av andre at de syns det er det og gjerne skulle hatt mine ben. Jeg føler selv bare at jeg ser hjulbeint ut! Er sånn naturlig, så får ikke gjort så mye med det heller..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #27 Skrevet 29. mai 2014 En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a høyre er vakkert! Perfekt trent i mine øyne! Og venstre er anorektisk.... I hvertfall under normalvektig på BMI, ellers blir jeg som utdannet innen idrett, ernæring og helse overrasket! Anonymous poster hash: 5f8c7...e58 Hvis du er utdannet innen idrett, ernæring og helse er jeg overrasket over at du bruker ordet "anorektisk" for å si tynn/undervektig. Anoreksi er IKKE synonymt med undervekt; det er en dødelig psykiatrisk sykdom som egentlig ikke har så mye med vekten å gjøre per se, det er TANKENE man har rundt kropp og vekt som gjelder. Synes det er trist at noen bruker en alvorlig sykdom for å beskrive et utseende. Hadde det vært greit å si at hun ser kreftsyk ut? Anonymous poster hash: a3b4d...39f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #28 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Kjære deg du er da ikke helt frisk eller? Anonymous poster hash: 1c53e...02b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #29 Skrevet 29. mai 2014 En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a høyre er vakkert! Perfekt trent i mine øyne! Og venstre er anorektisk.... I hvertfall under normalvektig på BMI, ellers blir jeg som utdannet innen idrett, ernæring og helse overrasket! Anonymous poster hash: 5f8c7...e58 Hvis du er utdannet innen idrett, ernæring og helse er jeg overrasket over at du bruker ordet "anorektisk" for å si tynn/undervektig. Anoreksi er IKKE synonymt med undervekt; det er en dødelig psykiatrisk sykdom som egentlig ikke har så mye med vekten å gjøre per se, det er TANKENE man har rundt kropp og vekt som gjelder. Synes det er trist at noen bruker en alvorlig sykdom for å beskrive et utseende. Hadde det vært greit å si at hun ser kreftsyk ut? Anonymous poster hash: a3b4d...39f Tenkte det samme. Politisk ukorrekt. Anonymous poster hash: 1c53e...02b
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #30 Skrevet 29. mai 2014 Stankelbein - nei. Kvinner er mest sexy med litt former. Har man thigh gap naturlig med normale, friske lår og bein, så klart det er flott! Man kan ikke trene seg til thigh gap, det kommer av hvordan hoftene dine sitter. Slanker man seg til det blir det unaturlig og forstyrrende. Mannen liker heller ikke den siste kategorien. Til den som lurte på om ikke alle har det: thigh gap skal være en åpning mellom beina fra kjønn til knær, mens man står med føttene sammen. Ellers har vel de aller fleste den sexy lille åpningen øverst ved lårene En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a høyre er vakkert! Perfekt trent i mine øyne! Og venstre er anorektisk.... I hvertfall under normalvektig på BMI, ellers blir jeg som utdannet innen idrett, ernæring og helse overrasket! Anonymous poster hash: 5f8c7...e58 På tide å ta frem pensumbøkene dine for å faktisk lese de. Du er jo helt på tur... Anonymous poster hash: e6cb4...8b7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #31 Skrevet 29. mai 2014 Stankelbein - nei. Kvinner er mest sexy med litt former. Har man thigh gap naturlig med normale, friske lår og bein, så klart det er flott! Man kan ikke trene seg til thigh gap, det kommer av hvordan hoftene dine sitter. Slanker man seg til det blir det unaturlig og forstyrrende. Mannen liker heller ikke den siste kategorien. Til den som lurte på om ikke alle har det: thigh gap skal være en åpning mellom beina fra kjønn til knær, mens man står med føttene sammen. Ellers har vel de aller fleste den sexy lille åpningen øverst ved lårene En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a høyre er vakkert! Perfekt trent i mine øyne! Og venstre er anorektisk.... I hvertfall under normalvektig på BMI, ellers blir jeg som utdannet innen idrett, ernæring og helse overrasket! Anonymous poster hash: 5f8c7...e58 På tide å ta frem pensumbøkene dine for å faktisk lese de. Du er jo helt på tur... Anonymous poster hash: e6cb4...8b7 jeg har det helt naturlig, og det har ingen ting med aneroksi eller slanking å gjøre. gikk opp 15 kilo når jeg var gravid, men thigh gap hadde jeg fortsatt. trener masse og spiser sunt, men man er jo født forskjellig... så kjære deg som er utdanning innen idrett,helse og ernæring, snittet ditt kan vel ikke være særlig høyt? heldigvis kommer det mange flotte ben i alle fasonger, både korte og lange Anonymous poster hash: b953f...2ab
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #32 Skrevet 29. mai 2014 Mannen har besøk av fem kamerater nå, og viste dem bilde. Deres oppfattelse er damen på høyre side er veldig sexy, damen på venstre side ikke sexy. Jeg er enig med dem, men selvfølgelig dette er våre personlige meninger. Anonymous poster hash: ba9ee...c2f
PRobert Skrevet 29. mai 2014 #33 Skrevet 29. mai 2014 Visste ikke at folk tenkte over slikt en gang, tror jeg vil fortsette å leve i min uvitende boble og drite i hva andre mener er fint.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #34 Skrevet 29. mai 2014 Nei. Kjenner ingen menn som syns det er sexy heller, med mindre det er som det bildet som ble linket til. Men naar det er aapning fra kne til tuss, det er grusomt! Anonymous poster hash: 7c8fc...1a3
ærlig talt Skrevet 29. mai 2014 #35 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke utdannet innen helse eller ernæring, men det bilde som ble lagt ut her viser (for meg) en tilsynelatende anorektisk dame, hun til venstre, og en veltrent dame med former, til høyre. Hun til venstre ser syk ut, det gap'et var ikke pent. Noen kan derimot kle gap. Allikevel; dama til høyre var knakende fin, så jeg sier nei til gap ☺️
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #37 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har gap, og synes det er fint. Har veltrente ben, og naturlig lav fettprosent. Står jeg med bena helt samlet, har jeg ikke gap, og ser på ingen måte ut som hun på bildet. Anonymous poster hash: f6706...806
Liv & Røre Skrevet 29. mai 2014 #39 Skrevet 29. mai 2014 Trodde jenter med gap bare var hjulbente jeg. Evt ikke kommet i puberteten enda. Så da blir svaret nei. Synes ikke det et fint.
MrsMilla Skrevet 29. mai 2014 #40 Skrevet 29. mai 2014 Nei, ser ikke at det er spesielt vakkert synes jeg på voksne damer. Det ser helt greit ut på små jenter.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #41 Skrevet 29. mai 2014 Veldig mye av dette er genetisk og ikke nødvendigvis noe man får gjort noe med, jeg har eplefasong og da jeg veide 50kg sa alle ææææsj så tynne bein du har, du må legge på deg og få store fine lår... Nå veier jeg 58kg og ALT er på puppene (ok, dét er ganske fint) og magen (det er ikke så fint...) jeg har 80cm livvidde (og bh på 75D), og veldig stor, valkete og kvapsete mage. Likevel vil en bukse i størrelse 28 passe meg fint og faktisk sitte fint på lårene, MEN får ikke igjen knappen, og om jeg presser den igjen tyter magen ut på alle kanter Så, mitt poeng, dette er genetisk. Mange som har store lår og prøver å slanke seg mister pupper osv... Anonymous poster hash: fd8d4...446
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #42 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har gap, og synes det er fint. Har veltrente ben, og naturlig lav fettprosent. Står jeg med bena helt samlet, har jeg ikke gap, og ser på ingen måte ut som hun på bildet. Anonymous poster hash: f6706...806 Da har du vel per definisjon ikke thigh gap, siden man skal stå med bena samlet og likevel ha mellomrom fra knærne og opp. Hvis jeg ikke samler beina får jeg naturligvis også mellomrom mellom låra. Anonymous poster hash: 018bc...11a
Tough Shit Skrevet 29. mai 2014 #43 Skrevet 29. mai 2014 HAHAHA! Jeg har vel en motsatt sitasjon som foregår mellom mine lår
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #44 Skrevet 29. mai 2014 Helt alvorlig, tenker dere virkelig på dette? Jeg blir stadig overrasket over alt man skal bekymre seg over.. Det neste er vel at hårfestet på bikinilinja sitter for lavt? Jesus. Sånn ellers, jeg har ALDRI lagt merke til andre sine bein og hvor stort mellomrom de har mellom musa. For en ting å bry seg om. Anonymous poster hash: 5b29d...561
Elsker livet Skrevet 29. mai 2014 #45 Skrevet 29. mai 2014 Jeg kan vel innrømme at jeg ikke ønsker meg det. Flatere mage og slankere armer kunne jeg hatt, men ikke mellomrom mellom låra uten å skræve.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #46 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Hahaha..dummeste kommentaren jeg har hørt på lenge Anonymous poster hash: 63d7e...9ab
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #47 Skrevet 29. mai 2014 Hadde jeg møtt på en kvinne som hun til høyre på bildet, som i tillegg var lesbisk, skulle jeg vurdert å konvertere, for hun er lekker. Anonymous poster hash: 63d7e...9ab
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #48 Skrevet 29. mai 2014 Vet ikke helt om jeg fikk med meg hva "the gap" er for noe, siden bildene viser forskjellig. Er det slik at det er "hull" mellom lårene helt oppe med skrittet, men at de går sammen igjen lenger nede? Når jeg står med beina samlet så er det hull helt ned til føttene. Lårene går ikke inntil hverandre, hverken oppe eller nede. Har jeg "the gap" da eller ikke? Er likevel ikke veldig stort mellomrom, viser jo ikke når jeg går, bare når jeg står med føttene inntil hverandre. Anonymous poster hash: 1fe55...c48
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #49 Skrevet 29. mai 2014 Jeg måtte google det og må si jeg ikke har noen særlige preferanser hverken for eller mot "the gap", men etter å ha sett på bildene slår det meg at truser som viser frem rompeballene til damer må være en av de grusomste motene jeg har sett. Anonymous poster hash: c0d14...a0e
MerraSomGår Skrevet 29. mai 2014 #50 Skrevet 29. mai 2014 Nei. Syns det ikke er fint. Jeg ser egentlig litt ned på jenter som er så opptatt av den ene eller andre kroppsdelen MÅ se slik eller slik ut, i stedet for å prise den kroppen en har. Det finnes så utrolig mange forskjellige kropper! De aller fleste ser bra ut og er attraktive for det andre kjønn. Er man glad, rett i ryggen, og føler seg sexy, er de aller aller fleste kropper flotte! Herlighet! Slutt å streve! Vær normal og glad for det man har! Om 30 til 40 år vil du slå deg i hodet over at du klagde på kroppen du har nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå