Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #1 Skrevet 29. mai 2014 Jeg prøver å få det, men flere av mine venner sier det er stygt. Så lurer på hva dere mener Anonymous poster hash: 5752d...c52
Jallow B Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Rent estetisk og subjektivt, nei. Og med mindre det er naturlig, greier jeg ikke helt å tro man spiser særlig sunt heller...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Selvfølgelig er det mye penere estetisk riktig. Anonymous poster hash: 46f0f...3a6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Jeg har aldri tenkt over "the gap", men kjæresten og noen kamerater snakker om det en fuktig kveld i en jakuzzi, der var alle samstemte om at "the gap" er sexy Anonymous poster hash: 4614e...ec8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Hæ? Måtte google for dette skjønte jeg ikke. Er det der hvor man kan se rett igjennom mellom lår og kjønnsorganet til ei dame? Har ikke alle sånn da? Anonymous poster hash: fa784...177
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Jeg synes ikke at the gap er fint. Det blir med en gang noe dyreaktig/hesteaktig over det. Vet at mange liker det, men min mann og vennene hans liker det faktisk ikke! Anonymous poster hash: 6c60d...b69
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #8 Skrevet 29. mai 2014 Synes litt kan være fint. Når der er trente muskelsatte bein. Er det kun fordi vedkommende slanker seg til døde. Nei! Jeg kan forstå menn som liker det. Jeg er utrolig fascinert av veltrente kvinnebein selv. :-) Anonymous poster hash: 1c53e...02b
monson Skrevet 29. mai 2014 #9 Skrevet 29. mai 2014 ja, desverre så synes jeg det er fint :-/ meeen, ikke vist det går ut på å ikke spise og man blir benrangel på resten av kroppen.. Det må være naturlig..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #10 Skrevet 29. mai 2014 Nei, ser småpikeaktig eller anorektisk ut. Skikkelig turn off. Anonymous poster hash: 50b28...69d
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #11 Skrevet 29. mai 2014 Googlet det nå, og må si det var stor forskjell på bildene, noen ser jo ikke bra ut, og andre har jo bare helt normale veltrente lår, med så vidt det synes. Og de ser jo bra ut. Anonymous poster hash: f77ef...5f9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Ser ut som man er hjulbeint. De fleste ser bare dumme ut. Anonymous poster hash: 72a4b...7d9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #13 Skrevet 29. mai 2014 Stankelbein - nei. Kvinner er mest sexy med litt former. Har man thigh gap naturlig med normale, friske lår og bein, så klart det er flott! Man kan ikke trene seg til thigh gap, det kommer av hvordan hoftene dine sitter. Slanker man seg til det blir det unaturlig og forstyrrende. Mannen liker heller ikke den siste kategorien. Til den som lurte på om ikke alle har det: thigh gap skal være en åpning mellom beina fra kjønn til knær, mens man står med føttene sammen. Ellers har vel de aller fleste den sexy lille åpningen øverst ved lårene En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #14 Skrevet 29. mai 2014 Stankelbein - nei. Kvinner er mest sexy med litt former. Har man thigh gap naturlig med normale, friske lår og bein, så klart det er flott! Man kan ikke trene seg til thigh gap, det kommer av hvordan hoftene dine sitter. Slanker man seg til det blir det unaturlig og forstyrrende. Mannen liker heller ikke den siste kategorien. Til den som lurte på om ikke alle har det: thigh gap skal være en åpning mellom beina fra kjønn til knær, mens man står med føttene sammen. Ellers har vel de aller fleste den sexy lille åpningen øverst ved lårene En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a Okay, da forstår jeg Googla mer og synes det ser skikkelig usunt ut, så dette likte jeg ikke. Anonymous poster hash: fa784...177
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #15 Skrevet 29. mai 2014 Egentlig ikke. Flesteparten synesst sikkert det er fint, da det er en ting som blir ansett for å være temmelig estetisk. Anonymous poster hash: 2337f...d2c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #16 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #17 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #18 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #19 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Dummeste jeg har hørt. Selvfølgelig kan man synes at andre damer er pene/sexy uten å være lesbisk. Jeg kan se en fin rompe på tv og si at sånn rompe vil jeg og ha, gjør meg lesbisk av den grunn. Anonymous poster hash: 69b1c...427
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #20 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Jøss, da får jeg vel bare si ifra til mannen og finne ut av hva jeg skal gjøre med barnet jeg har i magen... Takk for oppklaringa! Glad jeg ikke har et så firkanta syn på verden som du har. Anonymous poster hash: 018bc...11a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #21 Skrevet 29. mai 2014 Uenig. Hun til venstre var finest. For mye fett på kroppen på hun til høyre. Min mening. Anonymous poster hash: 70c55...7db
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #22 Skrevet 29. mai 2014 Jeg er ikke lesbisk, så ser ikke så mye på andre damers lår, og har ingen formening om hvorvidt det er verken pent eller sexy... Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Du trenger da ikke være lesbisk for å verdsette kvinnekroppen! Ser du ikke på deg selv i speilet engang? Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg kan danne meg en mening om jeg synes noen er sexy eller ikke. Anonymous poster hash: 018bc...11a Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Haha da skulle du jobba på min jobb. Bare mannfolk og jeg er den eneste jenta. Jeg er langt fra lesbisk, men å diskutere sexy og mindre pene damer med gutta er normalt Anonymous poster hash: c77fa...d2c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #23 Skrevet 29. mai 2014 Da er du lesbisk heterofile synes ikke andre kvinner er sexy, og tenner på menn. Anonymous poster hash: 4e656...0f3 Dummeste jeg har lest her på lange tider Man kan fint være heterofil dame og kun tenne på menn og likevel kunne se at en annen kvinne har utseende eller kvaliteter som kan oppfattes som sexy - uten at man tenner på det selv av den grunn. I min verden kalles det å være trygg på egen seksualitet.... Anonymous poster hash: 19559...e10
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #24 Skrevet 29. mai 2014 Jeg liker best at lårene går litt ut på begge sider! Med muskler vel og merke. At beina er rette med litt form! IKKE gap. Anonymous poster hash: 5f8c7...e58
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #25 Skrevet 29. mai 2014 Stankelbein - nei. Kvinner er mest sexy med litt former. Har man thigh gap naturlig med normale, friske lår og bein, så klart det er flott! Man kan ikke trene seg til thigh gap, det kommer av hvordan hoftene dine sitter. Slanker man seg til det blir det unaturlig og forstyrrende. Mannen liker heller ikke den siste kategorien. Til den som lurte på om ikke alle har det: thigh gap skal være en åpning mellom beina fra kjønn til knær, mens man står med føttene sammen. Ellers har vel de aller fleste den sexy lille åpningen øverst ved lårene En liten sammenligning. Jeg syns hun til høyre er klart vakrest. http://fitnessdiva21.files.wordpress.com/2013/10/a-ziengcuaeddcc-large1.jpg Anonymous poster hash: 018bc...11a høyre er vakkert! Perfekt trent i mine øyne! Og venstre er anorektisk.... I hvertfall under normalvektig på BMI, ellers blir jeg som utdannet innen idrett, ernæring og helse overrasket! Anonymous poster hash: 5f8c7...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå