Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke gjort det. Begrunnelsen er en tidligere graviditet som ikke ente så bra i 2 trimester. Hvis du reiser, sørg for å ha forsikring i orden. Alt av forsikringer hvis man skulle være så uheldig å få en spontanabort f.eks. Skjønner at man ikke skal tenke slik, men greit å gardere seg hvis uhellet er ute.

Anonymous poster hash: f50ed...d1d

Vi skal både på cruise og være 3 uker i Spania i sommer. Jeg har et høyrisikosvangerskap men legen sier det er i orden. Må bare passe på ekstra i forbindelse med mat/drikke og litt forsiktig med sola. Vi tar med alle papirer og helse kortet fra NAV :)

Jeg er 16+4 når vi reiser.

Snakk med legen din du så ordner det seg nok .

Annonse

Vi skal både på cruise og være 3 uker i Spania i sommer. Jeg har et høyrisikosvangerskap men legen sier det er i orden. Må bare passe på ekstra i forbindelse med mat/drikke og litt forsiktig med sola. Vi tar med alle papirer og helse kortet fra NAV :)

Jeg er 16+4 når vi reiser.

Snakk med legen din du så ordner det seg nok .

Med helsekort fra NAV, mener du Europeisk helsetrygdkort (fra HELFO)?

Jeg som skal til Afrika trenger vel ikke ha med meg noe anet enn forsikringsbevis (reiseforsikring) da helsetrygdkortet kun gjelder Europa, eller er det et annet kort jeg skal ha med?

Anonymous poster hash: 84694...f5d

• 2 uker senere...
Gjest Babyfin:)

Her blir det Tyrkia tur på oss om en uke:) Eneste jeg har hørt er å ta prøver før jeg drar og når jeg kommer hjem for å se at alt er som det skal:) Vi trenger veldig ferie, og ved å være litt mer forsiktig med mat er jo ikke noe problem, er jo det her og, bruke sunn fornuft:)

Jeg hadde ikke gjort det. Men det er fordi de siste to svangerskapene endte med abort. Og jeg orker ikke tanken på at det skal skje i utlandet. Men da jeg gikk gravid med mitt første barn reiste jeg, og det gikk selvfølgelig helt fint. Så det er nok mest avhengig av hvordan det føles for deg rent personlig :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...