Gå til innhold

Borte fra baby

mummybcb

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg skal reise fra min lille datter på 9,5 mnd fordi jeg har eksamen. Blir borte i to døgn. Hun blir passet av besteforeldre fordi hennes far dessverre også et bortreist på samme tidspunkt. Hun kjenner besteforeldre fordi vi har vært på ferie ved dem to uker ingen jeg reiser på skolen. Er det forsvarlig? Tenker umiddelbart det går bra. Men så leser jeg innlegg hvor lesere skriver Asset hun kan få psykiske plager osv senere i livet hvis jeg er borte fra henne mer enn ett døgn. Så nå krøller hele min mage seg når jeg trekker på dette. Har dere noe erfaring å dele? Hilsen bekymret mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge hun er hos personer hun kjenner godt og har tillitt til så er det ingen problem mener jeg :) vær mye på besøk hos de i ukene i forkant så hun får tilbringt masse tid med de, og ikke bare plutselig blir dumpet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo evnt få besteforeldrene til å overnatte hos dere mens dere er borte. Da er barnet hjemme, der hun føler segmest trygg og har sin egen seng og sine egne ting :)

Det skal jeg gjøre de første gangene mini her skal ha barnevakt i et døgn :)

Endret av Tilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barna er komfortabel og trygg med personene og det er et kjent sted går nok det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt med barnet og en bestemor, jeg.. Det koster kanskje mer penger, men det hadde jeg prioritert. 

Anonymous poster hash: 26b85...2a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...