Gå til innhold

Iskaffe latte :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes iskaffe latte var kjempegodt :), men sluttet å drikke det en periode da jeg følte den var litt sterk. Skulle ha hjemmeeksamen denne uken, fant ut at jeg virkelig skulle skeie ut med - iskaffe latte. Forferdelig, men sant: De har sluttet å produsere den. Vet det høres ut som et overfladisk luksusproblem, men kan forsikre dere om at jeg har tøffe nok utfordringer ellers. Det er vel lov å kose seg iblant? :) Flere som savner iskaffe latte? Jeg ringte Tine og fikk beskjed om at den hadde solgt for lite. Men mannen jeg snakket med skulle videreføre ønsket mitt. Håper flere savner iskaffe latte, for den må jo komme tilbake :)

Anonymous poster hash: 340aa...067
Skrevet

Har du smakt mocca'n ?

Skrevet

White chocolate mocca ... mmmm..

Anonymous poster hash: 90f2a...2ea

Skrevet

Ja, tror det. Den med grå og oransje farge utenfor? Den er ok, men synes iskaffe latte var så god :) Kjøpte cappucino typen (også ok), men ikke det samme. 

HI

Skrevet

White chocolate mocca ... mmmm..

Anonymous poster hash: 90f2a...2ea

Ja? Jeg har tydeligvis ikke fulgt med i det siste. Jeg elsker hvit sjokolade! :) Men er den så god som den høres ut som? Kanskje jeg har smakt den allikevel... HI

Skrevet

Jeg blander 50/50 latte barista(den uten sukker og søtstoff) med Brasil eller curtado.

Da blir den knallgod :)

Og ja , jeg har kjørt fra sted til sted og kjøpt lilla latte, nå er det straks tomt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...