3 på rad Skrevet 28. mai 2014 #1 Del Skrevet 28. mai 2014 Og da jeg snudde henne var hun blå under det ene øyet og hvit og hoven i ansiktet. Jeg rostet henne for å se om hun reagerte (fikk panikk) og til slutt så våknet hun. Så jeg la henne til brystet og hun drakk og sovnet igjen. Jeg var også så trøtt så sovnet igjen til slutt. Hun har vært til utredning hos øre-nese-hals pga tung pust og surkling. Han fant ingenting og mente hun var litt for tjukk. Hun er 9 mnd og veier 10.5kg. Spiser lite for hun vil bare ammes, men begynner å komme seg. Men pga alt dette har jeg omtrent ikke sovet siden februar og derfor er jeg helt utslitt og har heller ingen som kan avlaste meg. Hadde akkurat slått meg til ro med at hun var frisk, bare litt kraftig, men nå tør jeg i hvertfall ikke sove igjen pga det som skjedde i natt. Noen som har opplevd dette før? Skal selvfølgelig ta kontakt med legen i morgen, men hun er helt fin i formen nå. Huff, er helt ute av meg og har to små til på 2 og 3 år som ikke går i barnehage. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybird2014 Skrevet 29. mai 2014 #2 Del Skrevet 29. mai 2014 Da hadde jeg kontaktet lege! Masse lykke til ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå